Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 319506 keer)

Offline Molletjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #420 Gepost op: 7-02-2015, 00:40:34 »
Jeetje  ::oink:: De rollen zijn weer volledig omgedraaid na 1 aflevering.
Ik blijf stug bij Rik.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #421 Gepost op: 7-02-2015, 01:16:07 »
Ik vind de switch tussen Martine en Margriet, tov de vorige week, ook wel erg opvallend. Het geeft denk ik aan hoe zeer veel mensen hier nog twijfelen over hun keuze. Dat maakt het wel een interessant seizoen. Zowel met Martine als Margriet houd ik eigenlijk al geen rekening meer, maar ik loop nog twee afleveringen (analyse) achter. Ik ga daar maar eens haast mee maken denk ik...

;D

Heb je geen plekje om je analyses te dumpen, zodat iedereen ze kan lezen :)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #422 Gepost op: 7-02-2015, 08:05:53 »
Dit is voor mij het eerste seizoen ooit volgens mij waarin ik na zoveel afleveringen nog steeds niet in 1 tunnel zit... Voor mij kunnen het zowel Rik als Chris zijn. Marlijn zou in theorie het ook nog kunnen zijn, maar die kans wordt met de week kleiner. Martine en Margriet geloof ik eerlijk gezegd al een paar weken niet meer in, ook al lees ik hier sommige aanwijizngen die best zouden kunnen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #423 Gepost op: 7-02-2015, 09:17:22 »
Ik heb het idee dat de regie eerst Martine erg verdacht over liet komen (vorige aflevering) en deze week Margriet ;) Vind het te opvallend.
Daarom denk ik niet dat we de Mol tussen deze 2 dames moeten zoeken.
Sterker nog, denk dat er aankomende week één van hen naar huis gaat.   

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 7-02-2015, 09:25:22 »
Ik heb het idee dat de regie eerst Martine erg verdacht over liet komen (vorige aflevering) en deze week Margriet ;) Vind het te opvallend.
Daarom denk ik niet dat we de Mol tussen deze 2 dames moeten zoeken.
Sterker nog, denk dat er aankomende week één van hen naar huis gaat.  

Ja, dat is ook wat ik zei iets verder terug (over Margriet dan), ik denk dat beide dames nog gaan afvallen. Ik vind het echt te opvallend, eerst zijn hier veel mensen naar Martine overgestapt en nu naar Margriet.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 7-02-2015, 10:53:48 »
Marlijn is het wat mij betreft zeker niet, van Chris ben ik iets minder zeker maar ik denk dat hij het ook niet is. Rik sluit ik niet helemaal uit, maar erg waarschijnlijk lijkt het me niet. Het gaat voor mij tussen Martine en Margriet, en tot nu toe ligt Martine met een neuslengte voor in die nek-aan-nekrace, al heeft Margriet de laatste aflevering veel terrein ingehaald. 
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #426 Gepost op: 7-02-2015, 12:02:04 »
Ik ben geneigd naar Margriet te switchen :-\\
Daar heb ik niet zo veel zin in eigenlijk, want het is toch veel leuker als het Martine is? ::) Maar de laatste opdracht was ze wel op en top kandidaats...

Maar als ik één ding heb geleerd van afgelopen seizoen(en): Je hebt de Mol niet voor het kiezen! Dus volg je gevoel vooral niet.
...óf niet!

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 7-02-2015, 12:19:32 »
kiest ook al snel voor Margriet als penningmeester
Ja maar dat klopt dus niet. Hij kiest duidelijk voor Rik. Maar OK, het gaat maar om 100 euro. En inderdaad; elke keer als het om fikse bedragen gaat is hij erbij. Ik was ook al naar hem aan het neigen. Hij zat als enige nooit in een hulpmol-positie.

Goed beschouwd lijkt hij ook de enige optie volgens de wie-verdenkt-wie methode. Hij is super aanvallend, dat is zeker.

Ik snap wel een hele boel dingen niet. Zoals de jokers in de tempel wegspelen; hij geeft daar goede antwoorden... als Rik zijn zin had gekregen dat had dit uiteindelijk geld opgeleverd. Plus hij kiest 50-75 zo duidelijk ???

Mwah, hij is een enorme Over the Top Obvious mol... ik neem dan maar aan dat dit klopt met Art's omschrijvingen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #428 Gepost op: 7-02-2015, 12:37:20 »
Hij kiest duidelijk voor Rik.

Zo duidelijk was dat echt niet. Ik dacht eerst ook dat ie naar Margriet wees. Maar op dit forum vonden de meesten Rik. Ik heb daar toen zelf onbepaald van gemaakt.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 7-02-2015, 12:44:33 »
Na even nadenken blijf ik toch maar bij Chris. Geen overtuigende redenen gevonden om van hem af te stappen  ;)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #430 Gepost op: 7-02-2015, 13:04:25 »
Ik dacht eerst ook dat ie naar Margriet wees
Ja, vond dat ook, vooral het momentje ervoor sprak boekdelen. Maar nogmaals, het ging maar om 100,- en we weten nu dat het elke keer flink meer wordt dus ja, die 750,- van nu is andere koek. Toch vind ik het wel vreemd van Chris want je wilt Rik toch een 'boterbriefje' (M&M deden het ook, dus wij mogen nu ook) bezorgen om die 750,- van nu eruit te halen.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 7-02-2015, 15:20:18 »
Als jij naar Chris als mol neigt ben ik geneigd te denken dat hij dan juist NIET de mol is ;D

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 7-02-2015, 16:56:48 »
Heb nog even gespreid, maar nu wordt het tijd om dan toch te kiezen...

de mol is Margriet.

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 7-02-2015, 17:18:09 »
Margriet en Chris zijn heel verdacht beide. Zou me echt niet verbazen als er nu 2 mollen zijn  ::rofl::

Offline Miepmandarijn

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 7-02-2015, 21:59:09 »
Al vanaf het begin is Rik mijn mol,
maar ik moet nu toch echt switchen naar Margriet.
Er zijn voor mij teveel hints die overduidelijk haar richting op wijzen.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #435 Gepost op: 8-02-2015, 10:04:45 »
Ik blijf bij Rik als mol. Heel simpel: welke kandidaat strooit zo makkelijk met jokers? En als je ze zo makkelijk weg geeft, waarom dan wel 750 euro uit de pot halen om er weer 2 binnen te halen. Waar je er ook weer 1 van weg (wil) geven aan Marlijn...

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #436 Gepost op: 8-02-2015, 10:59:11 »
Ik lag met griep op bed... groot voordeel want ik heb alle afleveringen nu kunnen herbekijken ::regenboog::

Mijn mol is Chris. Ik moet er maar in berusten dat het 'weer zo'n seizoen is'... het ligt er allemaal erg dik bovenop maar volgens de wie-verdenkt-wie kan het haast niet anders meer.

Mijn wensmol blijft Martine maar nu Caro er op haar uit is moet ik haar laten varen. Ze komt ook helemaal niet mols over en is net zoals Viktor heel primair. Echt een wensmol dus maar dat is ons niet gegeven.

Chris is echt overal super-secundair en gaat voor de grote geldsommen. Kleine bedragen haalt hij klaarblijkelijk wel voor de pot binnen zoals de 250,- uit het bakje. Vind ik toch wat minder voor een mol, maar goed.

Hij lijkt erg op Anne Marie die ook al vanaf het allereerste moment in aflevering 1 super verdacht werd. Zo erg als Chris het maakt is het echter nooit geweest dus dat zullen ze wel bedoelen met dat super-aanvallende.

Hij is nooit hulpmol geweest, dus dat strookt met mijn verwachtingen. Hij zit steeds in super-posities zoals helikopters of is het centrale punt op het meer. Allemaal bijzaken wellicht maar nu ik de beelden opnieuw heb bekeken zie ik vooral zijn molse houding, met daarbij de opmerkingen van de andere kandidaten dat hij zich zo afzijdig van de groep houdt (loner).

Wat dat betreft logisch dat hij met Ajouad het perron opgaat en hem vervolgens 3 weken lang in het spel houdt want in de 4e aflevering kon het niet anders dan dat hij meteen zou gaan: iedereen maakte de test super goed; Ajouad zal praktisch geen vraag goed hebben gehad.

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #437 Gepost op: 8-02-2015, 11:44:34 »
Oh god, Lo..  ::rofl::

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 8-02-2015, 12:03:54 »
Oh god, Lo..  ::rofl::

Haha, ja, ik neig nu uit mijn Chris tunnel te komen.. :P

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 8-02-2015, 12:14:56 »
uit mijn Chris tunnel
Beetje flauw, had jij er 14 van de 14 goed dan? In dat geval doe je het beter en dan volg ik jou wel. Zo niet, dan volg ik toch beter mijn eigen pad ::)

Martine kan gewoon niet meer en ja, dan moet ik maar tegen heug en meug de voor de hand liggende kandidaat kiezen, verder kan niemand. Hooguit Margriet omdat voor haar hetzelfde geldt: is ook massaal verdacht vanaf de start en doet hetzelfde soort dingen 'fout' als Chris (50-75 enz.) maar is toch een stukje moeilijker te geloven.