Hangt een 'follow the money' theorie ook niet af van eigen interpretatie?
Volkomen!
Ook helemaal eens met jouw voorbeelden. Ik heb die 400,- nooit bij Susan gezet bijv.
Maar ik zet wel 'schuld' bij Chris in de 50-75 en bij het Rik aanwijzen. Dat zijn van die rode kruisen die elke kandidaat intussen wel heeft deze serie, daarom sluit ik Chris er ook niet voor uit.
Maar buiten kijf staat dat Chris een mol is met extreem veel lef... niet voor niets de meest aanvallende mol ooit! Hij heeft onmiskenbaar machtig veel gemold.
Volgens mij is er dus gewoon een misverstand over de definitie van wensmol. De grote verrassing, dat is mijn wensmol. Chris is de Obvious mol, ligt er lagen dik bovenop. Martine en Marlijn zouden voor mij echt een enorme verrassing zijn. Hun toneelspel zou oscarwaardig zijn.
Het gaat mij dus niet om het aantal molsacties. Mij gaat het erom dat je onverdacht blijft ONDANKS je molsacties. Chris is daarin volkomen gefaald en was al breeduit bekend als mol na de eerste draaidag. Dat is toch gewoon erg teleurstellend?
Hij gaat dapper door, moet ook wel natuurlijk, en de regie maakt er nog wat moois van, dat zeker. Maar ik kan Chris zeker niet vergelijken met een aantal topmollen zoals Milouska. Hij heeft misschien wel de meeste molacties op zijn naam van alle 15 mollen straks, dat dan weer wel.