Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 319573 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #520 Gepost op: 12-02-2015, 14:59:41 »
Gaan we nou allemaal de Mol opsplitsen in gevoelsmollen, verstandsmollen, wensmollen,

Yep! Soms zegt je gevoel wat anders dan je hoofd. En de wens van wie de mol is kan daarvan afwijken toch  :P

edit: Vreesmol haha das ook n leuke. Die hou ik erin! Mijn vreesmol is Marlijn. Zou het gewoon niet leuk vinden als ze het is. Voor mij is ze de Sofie van het jaar.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2015, 15:02:10 door FS »

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #521 Gepost op: 12-02-2015, 15:00:15 »
Gaan we nou allemaal de Mol opsplitsen in gevoelsmollen, verstandsmollen, wensmollen, vreesmollen en hulpmollen? :P

Grappig trouwens dat het afgelopen week heel rustig op het forum was en er meer dan ooit gestemd is in de poll.
tsja...zwarte mol mag niet meer...

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #522 Gepost op: 12-02-2015, 15:15:09 »
Vreesmol haha das ook n leuke
Idd :)!

Hoeven niet allemaal verschillend te zijn dus mijn Vreesmol is dezelfde als mijn Denkmol: Chris. Zou niet leuk zijn als Chris de mol is (omdat hij al massaal verdacht werd vanaf de 1e dag) maar ik vrees wel dat hij het is.

Maar Vreesmol komt me een beetje over als een variant van Wensmol, namelijk de anti-Wensmol. Beetje negatief dus die houden we er niet in vrees ik hoor Heinz :P >:D ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sarai

• Forumlid
« Reactie #523 Gepost op: 12-02-2015, 15:36:14 »
Haha wat grappig, dus je denkmol is niet Rik maar dat is je wensmol. Terwijl hij mijn gevoelsmol is ::)

Zijn we het in elk geval eens dat het onze denkmol niet is. Nee, hij is niet zo'n loner maar geniet juist het meeste vertrouwen van de groep. Daarom denk ik niet dat hij de mol is, maar heb wel het juiste molgevoel bij hem als ik hem hoor biechten enzo.

Vanaf de allereerste aflevering zegt mijn gevoel ook Rik hoor! Dus beetje gevoels en wens haha. Maar als je gewoon rationeel kijken naar acties en hints (vooral die tweethint, haha), dan moet het Margriet wel zijn.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #524 Gepost op: 12-02-2015, 15:42:20 »
Iedereen behalve Marlijn is de mol.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #525 Gepost op: 12-02-2015, 15:44:53 »
Ook deze keer gaat mijn stem naar Chris!

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #526 Gepost op: 12-02-2015, 15:58:30 »

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #527 Gepost op: 12-02-2015, 15:59:46 »
CHWIX  ???

Zoals in het voorstukje van vanavond te zien is, hebben die Sri Lankanen moeite met Nederlandse namen. ;)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #528 Gepost op: 12-02-2015, 16:26:50 »
Gaan we nou allemaal de Mol opsplitsen in gevoelsmollen, verstandsmollen, wensmollen, vreesmollen en hulpmollen? :P

Ach, waarom niet?  ::hypocriet:: Ik verdenk rationeel gezien Rik, maar gevoelsmatig ben ik bang dat het Margriet zal zijn terwijl ik vurig wens dat het Chris gewoon is. Dus mijn vreesmol is Margriet, hulpmollen zijn Marlijn, Rik, Martine, Margriet. Vik sloeg het aanbod af, Chris en Caro besloten bij nader inzien liever een schoon geweten te hebben. Ajouad kan nog behoren tot de hulpmollen als hij inderdaad is ingelicht door de mol over de man met het kuiltje in de kin.  :P

Zo, het rijtje is compleet  >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Zeeuwse

• Forumlid
  • Spannend spel!
« Reactie #529 Gepost op: 12-02-2015, 16:28:41 »
CHWIX  ???

Sorry foutje :)

Mijn Mol is: 3-8-18-9-19

Offline lightman

• Forumlid
« Reactie #530 Gepost op: 12-02-2015, 17:07:52 »
  • Thema lijkt: gespannen onder oogleden als uiting van lichte angst of vrees.
  • Zelf vrees ik weer meer voor de 'tunnelaars' van twee bepaalde dames, maar ik ga er denk ik nog maar eens een nachtje over slapen voor ik met mijn definitieve analyse kom...

Beknopte analyse executie aflevering 6:  ::vergroot::

• Margriet en Martine tonen zichtbaar aangespannen onder oogleden in afwachting van scherm. #lichteangst #vrees #spanning -> Kandidaats.
  • Onwaarschijnlijk dat de Mol (licht) schrikt wanneer zijn/haar naam door Art genoemd wordt. (Margriet) -> Kandidaats.
  • Heftige surprise met drie indicatoren; verwijde ogen, beweging naar achter, wenkbrauwen kort op en neer (ongeveer 1 sec). Daarnaast heeft Margriet rond frame 20/21 daar een blijdschap doorheen. Zelfs SusanV kon dat niet acteren. Heel opvallend!-> Kandidaats.
  • Meerdere uitingen van onzekerheid/nervositeit; aanhoudend links/rechts trekken met haar mond, druk bewegen voet slipper benen. (Martine) -> Kandidaats.
  • Marlijn lijkt gespannen, maar geen duidelijke indicatoren waarneembaar. -> Geen conclusie.
  • Chris is cool, calm, collected. Niets van te maken. Nu zijn er in eerdere seizoenen zeker ook kandidaten geweest die niks weggaven bij executies. -> Geen conlusie.

** Ik ben naarmate het seizoen vordert, toch weer meer details gaan vermelden. Een duidelijke argumentatie maakt wat je wil zeggen nu eenmaal sterker, pijnlijker ook als blijkt dat je ernaast zat. Maar goed, dat is het risico dat erbij hoort.

« Laatst bewerkt op: 12-02-2015, 17:50:10 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #531 Gepost op: 12-02-2015, 18:03:35 »
Ik heb ook nog gewetensmollen ::) Viktor deed zo opvallend en raar, daar móest wel iets mee aan de hand zijn.  Een knagend gevoel dat je het idee hebt alsof je het al weet, maar nog te koppig bent om diegene te gaan verdenken.
Margriet is een gewetensmol. En vanaf nu ook m'n Mol. ::trots::

(Maar Martine voor de zekerheid ook nog als verdachte...)
...óf niet!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #532 Gepost op: 12-02-2015, 19:03:58 »
Dat valt wel mee geloof ik. Hij was vorige week in de poll geeindigd op 18 stemmen en nu heeft Chris er 21, dat terwijl er ook al 20 stemmen meer in totaal zijn uitgebracht.

Oh, ik heb niet op de poll gelet. Het was meer het gevoel dat ik kreeg toen ik de nieuwe posts in het topic doorlas. :) Misschien dat mensen er nu pas voor uit durven komen of zo. ;)

Chris is trouwens mijn denkmol én mijn wensmol, dus dat is makkelijk. :P

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #533 Gepost op: 12-02-2015, 19:47:25 »
Resultaten van de poll na aflevering 6:

Offline Zeeuwse

• Forumlid
  • Spannend spel!
« Reactie #534 Gepost op: 12-02-2015, 19:57:32 »

Was een foutje:

3-8-18-9-19

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #535 Gepost op: 12-02-2015, 20:20:14 »
Resultaten van de poll na aflevering 6:
Ik heb nog niet gestemd ::schaam::
Misschien maar goed ook.
...óf niet!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #536 Gepost op: 12-02-2015, 21:30:09 »
Zelfde vraag en opties als vorige week... De poll na aflevering 7 is geopend.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #537 Gepost op: 12-02-2015, 21:31:06 »
Deze aflevering gooit veel verwarring op voor mijn molverdenkingen  ??? ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #538 Gepost op: 12-02-2015, 21:32:39 »
En na deze aflevering zijn de mannen weer de mol :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 12-02-2015, 21:34:23 »
Vind Chris en Margriet nog steeds heel verdacht.