Poll

Op naar WIDM 2016!

::cheerleader::
26 (60.5%)
::wijn::
17 (39.5%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 319499 keer)

Offline FilmMaster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #640 Gepost op: 19-02-2015, 21:47:10 »
Margriet  >:D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #641 Gepost op: 19-02-2015, 22:00:35 »
Ik ben nog nooit zo verward geweest, maar ik blijf bij Margriet, ondanks de 500 euro. Volgens mij heeft ze gewoon zelf die pen zoekgemaakt (maar dat horen we wel over 2 weken).

Marlijn die een tekeningetje maakt voor Chris hoe hij het geld kan pakken is onmols en ik vind Chris gewoon meer kandidaat dan mol.

Rik blijft stiekem toch wel mijn wensmol. Margriet en Rik zijn sinds de huifkar mijn hoofdverdachten en zullen dat blijven totdat er eentje een rood scherm krijgt.

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #642 Gepost op: 19-02-2015, 22:01:19 »
Margriet. Ik ben er vrij zeker van, maar wel iets minder dan vorige weken.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #643 Gepost op: 19-02-2015, 22:02:50 »
Niets wijzer geworden, integendeel. Ik ga anderen hun bevindingen goed lezen alvorens te stemmen. ::rofl::

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #644 Gepost op: 19-02-2015, 22:06:15 »
Ik heb geen idee. Marlijn en Martine waren na de laatste paar afleveringen heel onwaarschijnlijk dus beetje jammer dat niet 1 van die andere 3 eruit is. Maar eigenlijk kan niemand qua geld een echt goede mol meer zijn, iedereen pakt onnodig geld :-\\

Op het begin snap ik dat nog maar op het einde zullen de meesten toch wel bij hun verdachten blijven
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #645 Gepost op: 19-02-2015, 22:08:30 »
Margriet nog steeds. De tweet thee en de afl titel Onderaan. Zij stond de hele tijd onderaan bij de theeopdracht....

Maar verder heeft ze wel wat geld in de pot gespeeld wat niet nodig was voor de mol in mijn ogen... Of werd ze teveel verdacht en moest ze even voor n afleidingsmanoeuvre zorgen..?

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #646 Gepost op: 19-02-2015, 22:09:37 »
Toch nog steeds gewoon Marlijn.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #647 Gepost op: 19-02-2015, 22:46:51 »
...óf niet!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #648 Gepost op: 19-02-2015, 22:48:53 »
'grietje

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #649 Gepost op: 19-02-2015, 22:49:31 »
Na mijn ingestorte tunnel van Martine:

1) Margriet
..
2) Rik

Chris en Marlijn geloof ik gewoon niet meer.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #650 Gepost op: 19-02-2015, 22:50:36 »
Heerlijk die overtuiging bij Pac en Rat. Ik moet er nog maar eens een nachtje over slapen...

Of nee, toch maar Margriet. ::dans:: ::roos:: ::wijn::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #651 Gepost op: 19-02-2015, 22:53:51 »
toch maar Margriet. ::dans:: ::roos:: ::wijn::
Haha jullie durven maar nu Martine eruit getunneld is.

Chris. Al is ie alleen maar NOG meer obvious geworden na vanavond. Het ligt er wel heel dik bovenop maar in mevrouw 500 euro geloof ik niet, al zou het een leuke mol zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #652 Gepost op: 19-02-2015, 23:10:07 »
Ook Chris haalt geld binnen. Maar 250 euro, net als bij de schaaltjes. Maar toch, onnodig geld in de pot!

Ik blijf dus bij Rik, die (bijna) geen geld in de pot brengt.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #653 Gepost op: 19-02-2015, 23:11:15 »
Ik ben eruit. Chris, Margriet en Rik zijn de mol.

:-[

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #654 Gepost op: 19-02-2015, 23:20:18 »
IK blijf in de Rik-modus zitten ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #655 Gepost op: 19-02-2015, 23:25:00 »
Ongelofelijk dat zoveel mensen nog op Margriet stemmen ::) Hoezo stug volhouden?
Ze heeft vandaag individueel €500,- binnen gehaald én is mede verantwoordelijk voor het vinden van de eindlocatie tijdens de opdracht met de logo's. Verder gaf ze heel nuttige informatie tijdens de fotocamera opdracht. Doen jullie dit serieus af als zijnde "ze probeert de verdenkingen van zich af te houden?" ::rofl::
Sorry maar dat gaat er echt niet in. Rik word afgerekend omdat hij om een pen vraagt en hier word gewoon €500,- goedgepraat ???

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #656 Gepost op: 19-02-2015, 23:25:58 »
Ongelofelijk dat zoveel mensen nog op Margriet stemmen ::) Hoezo stug volhouden?
Ze heeft vandaag individueel €500,- binnen gehaald én is mede verantwoordelijk voor het vinden van de eindlocatie tijdens de opdracht met de logo's. Verder gaf ze heel nuttige informatie tijdens de fotocamera opdracht. Doen jullie dit serieus af als zijnde "ze probeert de verdenkingen van zich af te houden?" ::rofl::
Sorry maar dat gaat er echt niet in. Rik word afgerekend omdat hij om een pen vraagt en hier word gewoon €500,- goedgepraat ???

Ach, laat ze. :) In deze fase, met de finale in zicht is niemand meer te overtuigen van haar/zijn eigen gelijk.  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #657 Gepost op: 19-02-2015, 23:28:20 »
Heb net de test nog eens teruggekeken en blijf 100% zeker in de Margriet tunnel hangen.

Kan niet anders als dat ze de mol is en dat Martine de test gewoon het slechtste gemaakt heeft maar wel op de goede mol zat ;)

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #658 Gepost op: 19-02-2015, 23:28:27 »
Margriet natuurlijk!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #659 Gepost op: 19-02-2015, 23:28:55 »

Die 500 euro is idd onmols. Maar goed, als ik daarop mensen moet afstrepen, kan iedereen inmiddels afgestreept worden. Vond Margriet helemaal geen bepalende rol hebben in die 2e opdracht, de letters die ze vond waren niet belangrijk, die opdracht is voor 90% geslaagd door Martine (en die ligt er helaas uit)