Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Totaal aantal stemmen: 43
Chris juist heel consequent in zijn verdenkingen, daarom ga ik ook uit van de verklaring die hij over Marlijn geeft in zijn biecht
Hmmmm.... wat Moedermol schrijft hierboven Dus hoezo Chris consequent in zijn verdenkingen? Daar zegt ie Marlijn totaal niet te verdenken, afgelopen donderdag was Marlijn ineens weer MEGA verdacht voor hem Ik vind hem er totaal waas in.Nogmaals, dit pleit Margriet niet direct vrij. Als Ajouad er 'gewoon' op Martine is uitgegaan (wat ik denk) dan kan Margriet gewoon de mol zijn. Maar ik denk wel dat hij Margriet majeur heeft meegenomen in zijn test. Net zoals Evelien dat deed. Dan kan Margriet toch nooit meer de mol zijn Maar Heinz en ik hebben een weddenschapje: het is breken of barsten... donderdag geloof ik dat Marlijn en Rik wel blijven, dus zal een harde noot gekraakt moeten worden
een interview met Marlijn onwaarschijnlijk)
Marlijn
Op welk interview doel je hier precies? Van het molboekje ben ik op de hoogte, waarin Marlijn weggeeft dat de finale met drie gespeeld gaan worden niet.
In life4you. Daarin vertelt ze dat de kandidaten samen de eerste afleveringen hebben teruggekeken, maar dat dat ook ongemakkelijk was, omdat niet iedereen evenveel weet. Vervolgens zegt ze: 'Alleen de 3 finalisten weten natuurlijk hoe het afloopt'.
Vreemd, want volgens mij is dit jaar het idee dat niemand nog weet hoe het afloopt... Dat was toch het hele punt van de live finale?Maar 3 in de finale is ook logisch toch? Vlg afl valt er nog 1 af voor de 40 vragen test..
Maar dat impliceert dat de bekendmaking aan de finalisten in Sri Lanka heeft plaatsgevonden.
Vreemd, want volgens mij is dit jaar het idee dat niemand nog weet hoe het afloopt... Dat was toch het hele punt van de live finale?
Bekijk nog even hoe de 1e penningmeester gekozen werd. Ajouad duwde Marlijn prominent naar voren, die moest PM worden! Die was zijn nr. 1 vertrouweling! Dan gaat ie echt niet iets erna haar als belangrijkste wantrouweling nemen. Dan zou nergens op slaan. In zijn gesprekjes met Chris blijkt hetzelfde. Ajouad is het die spreidt, en die Chris ook weet te overtuigen dat hij moet spreiden. Ajouad moet er wel even van slikken dat Chris Marlijn blijkt te verdenken want die verdenkt hij juist totaal niet. Zal ook een leeftijds-dingetje zijn: hij voelt grote verbondenheid met Marlijn en vertrouwt haar volkomen.
In het voorstukje voor volgende week zie je Art wel al de 'wie is de mol' vraag stellen, dan zal daarna het beeld wel op zwart gaan en de ontknoping komt dan in de laatste aflevering.Maar dat impliceert dat de bekendmaking aan de finalisten in Sri Lanka heeft plaatsgevonden.
Maar vorig jaar was de finale toch ook live? Susan kon er niet eens bij aanwezig zijn namelijk, en werd er een heel moeilijk skype gesprek opgezet...
De reünie is dit jaar life. Dat wil niet zeggen dat de winnaar/verliezer niet weten wie de Mol is (de winnaar weet 't sowieso, die heeft immers de test op de Mol ingezet ). Ook de winnaar/verliezer is al bekend en dat weten ze zelf ook.Je krijgt namelijk zo'n zelfde soort filmpje als vorig jaar met Susan op die vlonder in de Filippijnen. DAT is dus niet life. De rest is wel life - de reacties van de andere kandidaten, en het nabespreken.Moltalk is sowieso altijd life he.
Waarom heb ik Art dan horen zeggen: Dit jaar zal de mol live bekend worden gemaakt?In jullie uitleg zie ik niks anders dan voorgaande jaren.
Voorgaande keren werd de reünie drie weken van te voren opgenomen met alle kandidaten. Dit jaar wordt die reünie live in Vondel CS gedaan. De afgevallen kandidaten weten dus niks tot aan 5 maart (of net zoveel als wij als kijker te zien krijgen) Alleen de finalisten weten hoe de vork echt in de steel zit. Want de camera stopt gewoon met filmen zodra Art: wie.. is.. de.. Mol? Dat ziet u volgende week" heeft gezegd, maar laat de finalisten wel weten wie winnaar, verliezer en mol is. Tenminste dat lijkt mij het enige verschil, voorheen werd die reünie namelijk drie weken voor de finale-aflevering al opgenomen namelijk in besloten kring. Dat is dit jaar geen besloten iets meer maar een hele happening
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
963 gasten en 6 vaste bezoekers