Dat zei ik toch? Als het moet van de makers. Of had je al niet meer verder gelezen?
Er wordt toch juist uitgebreid onderbouwd waarom mensen dat vinden? Dat is toch niet kortzichtig dan?
Ik vind de onderbouwing dus kortzichtig. Als je per definitie denkt (wat ik hier voornamelijk lees) dat de ZV pakken onmols is, is dat kortzichtig in mijn ogen.
Het HOEFT niet onmols te zijn. En ik beredeneer niks vanuit een Margriettunnel. Sterker nog, als je mijn onderbouwing goed had gelezen komt er dus uit dat het scenario wat ik schets JUIST niet positief is voor de Margriettunnel. Ze is er te kandidaats mee omgegaan en dat had veel molser gekund.
Ik zeg toch niks raars ofzo? De ZV kan toch een voordeel zijn voor de mol als het ding toch het spel in moet??? Dat heb ik toch weerlegt??
Dus ZV is onmols = te kortzichtig
Sorry ik kan dat echt niet meer anders uitleggen dan ik al gedaan heb. Ieder zo zijn eigen mening.
En moedermol heeft gelijk. Het is idd niet de bedoeling van de productie dat ie daar voor de mol ligt. Maar dat bedoelde ik helemaal niet!
Ik ontkracht alleen maar dat het pakken van dat ding niet onmols hoeft te zijn per definitie....
Zucht Zucht en Zucht...
Misschien echt tijd voor het volgende onderwerp ofzoiets