Ik heb gelukkig niet zo lang moeten nadenken na het vertrek van Martine. Ik was vrij snel om naar haar vroegere kamergenote ... Margriet aka Spruitje. De hele reeks heb ik eigenlijk gefocust op een groepje van vijf, Chris, Rik, Martine Margriet en heel eventjes Carolina.
Was vrij snel om naar Margriet, nadat Martine vorige week uitviel. In het begin leek alles op losse schroeven te staan, wist niet meer wat ik moest denken. Maar tijdens de herhaling van zaterdag zag ik het klaar en duidelijk. Toen ik het tafereel met de theeblaadjes terugzag was me pas duidelijk hoe agressief Mol Spruitje te werk ging. Bij de logo's een beetje met de eer gaan lopen. En daarna ook nog eens de kandidaten achter haar misleiden door te wijzen op de camera's onderaan terwijl ze net ook moesten letten op de camera vanboven! Heel slim ook om haar de bijnaam Spruitje te geven. Terwijl ze zo'n norse houding heeft. Want net die indruk is bij mij blijven hangen. De houding die ze had in de eerste aflevering. Slim plan dus om het zo te doen. Omdat het zo hoort bij de laatste test ga ik dus voluit voor Margriet! Ben vrij zeker dat ik deze keer geen rood meer krijg.