Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Martine aan de andere kant heeft er wel een joker bij gekregen. Dat heb ik nu in de pool aangepast. De aanpassing heeft wederom geen invloed gehad op de top 3.Bedankt lukie4 voor het overnemen van deze moeilijke week in mijn afwezigheid
We zijn tot de beslissing gekomen dat Marlijn (en Carolina) deze aflevering GEEN jokers hebben verdiend. We zien het zo dat de jokers nog niet definitief in hun bezit waren (ze hadden niet op enig punt het recht om te in te zetten). Martine aan de andere kant heeft er wel een joker bij gekregen. Dat heb ik nu in de pool aangepast. De aanpassing heeft wederom geen invloed gehad op de top 3.Bedankt lukie4 voor het overnemen van deze moeilijke week in mijn afwezigheid
Tussenstand nummer zes is gearriveerd van de Wie Is ... De Mol 2015 Pool!Op nummer 1 staat nog steeds Koembie, maar maar maar een 15 punten achterstand staat Frank17 op nummer 2. En ook nog steeds op nummer 3 staat Rooney Benieuwd waar jij staat? Kijk dan >>>HIER<<<Stemmen voor de volgende uitzending kan >>>HIER<<< vanaf 22:00Veel succes!
Ik had voorspeld dat Rick, jokers zou winnen, maar ik begrijp dat winnen en kopen niet hetzelfde zijn,want heb er geen punten voor gehad, jammer!
Oké, vandaar. Toch op plek 2
Oopsie! Ik was Rik's joker even vergeten!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
639 gasten en 1 vaste bezoeker