Toen je over de afvallerstheorie begon, heb ik de volgende minuut van de video overgeslagen omdat ik niet vantevoren wil weten wie er gaat afvallen. Daarom vind ik het een beetje jammer dat je aan het eind van de video alsnog zei wie er volgens de afvallerstheorie naar huis moet.
Als er echt super duidelijk bewijs is wie de mol is of een volgende afvaller, zou ik dat nooit zomaar in mijn vodcast stoppen. Dat is een spoiler en voor fans geen leuke manier om de mol te ontmaskeren. Al komt zoiets ook heel weinig voor in die 15 seizoenen trouwens. Vorig jaar lekte (ruim voor de start van de serie) via toeristen uit dat Tygo in de buurt van het finale-eiland was gespot en dus lang in het spel zou zitten. Dit was zo geloofwaardig dat dit bijna niet anders dan waar moest zijn. Daarom heb ik het toen bewust nooit in mijn vodcast besproken: het was geen hint of theorie namelijk.
Voor de rest vind ik ook een afvallerstheorie één van de manieren om de mol te vinden (of andere kandidaten af te strepen) en blijft het gissen tot het laatste moment of zo'n theorie ook (helemaal) klopt. Er is namelijk nooit bewijs of een theorie echt klopt en niets is wat het lijkt... zo blijkt maar weer met deze theorie.