Viktor spreidde op 4 kandidaten. Als hij meer gewicht gaf aan zijn hoofdverdachte (Chris) dan heeft hij misschien 4 of 5 vraagjes op Margriet ingevuld
Hmmm ik denk dat ik begrijp waar we elkaar niet verstaan. Mijn stelling gaat over de fase hiervoor. Namelijk die waarin Evelien en Ajouad vertrokken. In die fase ging Viktor himmelhochjauzend voor Margriet als zijn voorname vertrouwelinge. Heb zelden iemand zo maniakaal zien kiezen voor een penningmeester. Dus in die fase vulde hij 0 in op Margriet, en had dus moeten vertrekken (voor diegenen die Margriet verdenken). Aangezien zowel Evelien als Ajouad hun sterke verdenkingen richting Margriet uitspraken. Kan er bij mij niet in dat Margriet dan nog altijd de mol kan zijn want dit was een heel vroege fase van het spel (vanaf afl. 2!!!) en dan hoef je maar een enkele vraag goed te hebben om door te gaan, zeker Evelien die Margriet in haar top-2 als mol had, en Viktor die helemaal niets invulde op Margriet, en geen jokers om de boel te vertroebelen!