Nou daar zat ik weer hoor! Vol adrenaline voor de buis, HET moment waar je het hele jaar naar uit kijkt. En wat was ie weer top!
De echte WIDM kriebels begonnen vanaf moment 1 weer op te dagen.
Mijn opvattingen na het zien van de reguliere uitzending, here we go:
- Ajouad vindt vrijwel direct de vrijstellingen. Volgens velen vreemd, maar naar mijn idee heeft hij deze daadwerkelijk op eigen houtje gevonden. Nadat Chris m meenam naar t verste perron, was de persoon met de vrijstellingen eigenlijk de eerste persoon die aan Ajouad's looppad zat. Juist daarom lijkt me het niet raar dat hij m ook herkent. Het is de allereerste persoon die je gaat observeren dus dit doe je ook heel nauwkeurig. Ik kan me voorstellen dat in het verloop van het spel je dat minder nauwkeurig gaat doen ook ivm tijd.
- Ajouad maakt aan Art bekend dat hij de vrijstellingen heeft. Verdacht? Nehhh ook hier zou ik me kunnen verplaatsen in zijn gedachtegang. Art die tot twee,drie maal toe vraagt: "Willen de mensen die enveloppen hebben gevonden deze aan mij geeven? .....niemand heeft enveloppen gevonden?!" Als ik in Ajouad's schoenen zou staan zou ik ook even twee keer nadenken. "Dus als ik nu de envelop niet geef, mag ik dan de vrijstellingen wel meenemen?" Dan zou ik ook het zekere voor het onzekere nemen. Ik vond wel dat Art's woordkeuze hier een grote rol in speelde.
- In het hotel wil Chris persé bij Ajouad op de kamer. Hij wil natuurlijk die tweede vrijstelling zien te bemachtigen! Maar waarom zou je dit als mol zo graag willen? Kandidaat Chris?
In de tweede opdracht vond ik het vooral hilarisch dat niemand de rode lijn in de controleruimte wist te vinden. En waarom leek het alsof Viktor en Carolina zo ongeveer de hele opdracht in 1 kamer stonden? En in principe kon iedereen gemold hebben. De mol hoefde er maar voor te zorgen dat 1 lijn niet klopt, dan al niet gevonden zou worden, en de opdracht zou al mislukken.
Waarom doet Marlijn zo haar best om de verdenking op Viktor te schuiven tegenover Rick? Marlijn wil geen verdenkingen op haar hebben? (Dit is dr overigens niet gelukt haha, want als ik me niet vergis zette Rick tijdens de test in op Marlijn.
Pieter eruit. Doet me niet zo gek veel. Vond hem sowieso al een niet interessant genoeg persoon buiten en tijdens de opdrachten. Betrapte mezelf er wel op dat ik toch ff moest lachen tijdens een van zn biechten.
Mijn mollen: Marlijn/Martine
Ik heb er weer zin in guys!