Hele fijne seizoensopening!!!!
Waarom Chris bij Ajouad op de kamer zou willen als mol? KANDIDATENGEDRAG 1 woord.
Ajouad kan niet liegen, dus hij gaat wel van mijn lijstje.
Chris is sowieso verdacht omdat hij alleen door het verlaten gebouw liep en zogenaamd niets vond.
Wat ik ook verdacht vond was dat Marlijn, die ook een tijdje niet beneden te zien was geweest, opeens naar beneden kwam en zei: De mol is aan het saboteren met die camera's. Wat nou als ze zelf boven die camera uit heeft gezet en daarna naar beneden is gelopen en dat zegt.
Art had het over een aanvallende mol, ik denk eerder dat het qua tactiek zo is dan qua meteen mollen. Marlijn was heel fanatiek bezig qua spel op het treinstation, ze werd zelfs boos. En bij het verlaten tv gebouw dus ook.
Verder vond ik het een mooie openingsaflevering, maar ik vind het jammer dat ze de laatste jaren zoveel chaos in 1 aflevering plaatsen dat je eigenlijk helemaal niks kunt opmaken.
Ik vond het wel raar dat er gedaan werd voor de aflevering dat dit DE GROOTSTE MINDFUCK aflevering ooit van widm zou worden.
Sorry, maar die van 2011 met die bus, vond ik veel meer een mindfuck
Sowieso moet de crew denk ik meer opdrachten zoals in 2011 met die mandjes doen in het begin, we hebben nu 0 overzicht wat iemand binnenhaalt en er wordt teveel in groepen en duo's gewerkt. Het is too much,
Trouwens, grappig dat mensen hier ieder jaar weer komen en het raar vinden dat er maar 2 opdrachten zijn de eerset aflevering
Dat is al heeeeel lang zo. In sommige seizoenen zaten 2 korte opdrachten en dan nog een jokerspel ofzo maar in princiepe is de 1e aflevering 2 spellen. Omdat ze ook moeten voorstellen, en de groep een beetje willen ' neerzetten' Op s11 na, maar dat was omdat er die aflevering niemand uitging.
Ik ga even terugkijken.
Voor nu, mede omdat ze nog onopvallend zijn
1. Margriet
2. Chris
3. Martine/Marlijn