Hi! Ik ben nieuw op het forum. Ik heb net bijna dit hele topic gelezen, onwijs interessante gedachten allemaal.
Ik vermoed dat Rik de mol is, waarom weet ik niet precies. Chris kan het ook zijn (zoals ik las: hij was amper in beeld bij de tweede aflevering en telkens alleen.. genoeg tijd om wat camera's om te duwen!). Margriet misschien ('Lezen en Schrijven' was de titel van de aflevering. Zij stopte met redacteur zijn en ging een boek schrijven.. hmm!).. maar heb nog te weinig van haar gezien in de eerste aflevering.
Ik las hier ook ergens dat Carolina groen/zwarte nagellak op had tijdens de executie. Ook verdacht, maar zij was ook niet veel in beeld. Niet veel over te zeggen nog.
Nu al benieuwd naar volgende week
Er vielen me een paar dingen op tijdens de executie ...
Wanneer de naam Martine word genoemd horen we een kraaiengeluid.
En wanneer Marlijn noemt dat ze Viktor verdacht vind horen we ook een kraaiengeluid.
Tenslotte horen we een kraaiengeluid wanneer Pieter vertrekt.
Misschien is dit een beetje vergezocht.. Maar misschien krijgen we telkens een kraaiengeluid te horen bij de mensen die niet de mol zijn. Ik zal op letten op de volgende executie.
Wow, goed opgelet. Lijkt inderdaad ver gezocht.. het is mij in ieder geval niet opgevallen. Maar let maar op volgende aflevering, als het dan weet is zou het iets kunnen zijn.