Ik zat te zoeken naar nieuwe links tussen de aflevering titel en Martine, maar kwam niet veel verder dan dat ze bij de discussie over het wisselen van het penningmeesterschap uit een schaaltje aan het eten was... en... ehm... dat ze bij opdracht 2 een soort schaal op haar t-shirt heeft en deze vergroot heeft door een geld koker in haar decolleté te stoppen.
Anyway, wat me ook opviel en een betere link zou zijn is dat Rik bij zijn gesprek met Marlijn in kleermakerszit zit, net als de boeddha van de eerste opdracht. Met als verschil dat die boeddha een tikkeltje groter is.
(EDIT: Ik zie net dat dat allang in de podcast zat.)Toevoeging: Nog een matige richting Martine: De test biecht van Victor die eindigt in "... en ik denk dat ik Martine er ook nog bij doe."
Toevoeging 2: Misschien een veel logischer. De letterlijke betekenis van schaalvergroting is "Het streven naar grotere opbrengsten, door bla
bla bla" dit valt te linken aan Martine die gaat graven met haar handen, waarover zij biecht: "Eerst met een schep en toen met mijn handen. Die schep lukte mij niet. Ik moest sneller."
Zo kan je ook de opmerking van Victor over het meenemen van alle pakketten PTT style aan schaalvergroting linken, maar hij ligt er uit. Carolina dan? Martine zegt bij Enschede ook "Dan nemen we ze allemaal mee." Waarover zij ook nog biecht: "Die codes zijn allemaal hetzelfde. Nou, dan moeten alle pakketten mee."