Tot nu toe vind ik "The Visitors was het eerste album ooit dat werd uitgebracht op cd, in 1982." (Wiki) -> CD -> Carolina Dijkhuizen het sterkst.
Hoe mooi en plausibel ook, bekruipt me hoe langer hoe meer het gevoel dat deze uitleg misschien toch iets te eenvoudig is. Het is een kwestie van simpelweg een wiki raadplegen en het antwoord ligt eigenlijk op een presenteerblaadje (de associatie CD - Carolina Dijkhuizen is makkelijk te maken). Ik mis een beetje het puzzel element, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik blijf daarom toch bij mijn eerdere mogelijke uitleg: alle bandleden van ABBA hebben een medebandlid waarvan de voornaam met dezelfde letter begint. Rik is in de groep de enige die geen medekandidaat met dezelfde voorletter heeft. Dit in combinatie met het feit dat het de laatste single van Abba betreft (laatste single = laatste alleenstaande = laatst overgebleven kandidaat met unieke voorletter).
Maar wellicht denk ik veel te moeilijk en is het inderdaad gewoon Carolina. Ik doe niet mee met een poule, dus het maakt me eigenlijk weinig uit; ik vind het gewoon leuk om te speuren...