Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Driving Too Fast (wat Martine totaal niét deed en Marlijn juist in zekere zin wel want ze houdt van autorijden zoals ze zelf zei) [...]
Daar is er weer een:
Is dan Art de volgende afvaller?
Marlijn heeft em ook al gedaan
Ik denk de hint gevonden te hebben.Night Change slaat op Marlijn. Toen Rik en Marlijn het molbriefje van Rik gelezen hadden, zei Marlijn tegen Rik dat hij beter geen potgeld wisselde voor jokers. De dag erna is uitgerekend zij degene die het geld op tafel legt.
De hint valt dus midden in een regel in, wat 'm bijzonder maakt. Wat weggelaten wordt is "Everything she never had" wat op de zwarte vrijstelling van Martine kan wijzen die ze nooit had.Voorlopig zet ik in op Martine.
Night Change slaat op Marlijn. Toen Rik en Marlijn het molbriefje van Rik gelezen hadden, zei Marlijn tegen Rik dat hij beter geen potgeld wisselde voor jokers. De dag erna is uitgerekend zij degene die het geld op tafel legt.
Het kan Martine ook zijn! Deze las ik ergens anders!"Everything she never had, she's showing off"Ze zegt dat ze een zwarte vrijstelling heeft, maar die heeft ze niet! Ze pronkt met iets wat ze niet heeft.
Marlijn die in eerste instantie niet wilt dat Rik voor €750 twee jokers koopt, maar volgens van mening verandert en een plan verzint waarbij zowel zij als Rik een joker krijgen (night change). Marlijn koopt in de ochtend de twee jokers voor het geld uit de pot (everything you've ever dreamed of, disappearing when you wake up).OFMarlijn die droomde van een joker, maar die vervolgens niet kreeg bij de test (everything you've ever dreamed of, disappearing when you wake up).
https://en.wikipedia.org/wiki/Night_ChangesDit nummer kwam uit op de dag dat bekend werd dat Margriet meedoet aan Wie is de Mol? Exit Margriet?
Ik ga denk ik ook voor Margriet. Kan bijna geen toeval zijn lijkt mij die datum. En Margriet was nog steeds aan het spreiden bij de laatste test (2,5 zei ze, dus ze heeft nog drie verdachten) dus misschien gaat ze weer spreiden of de verkeerde keuze maken.
Als dat de regel is die we horen dan: "Everything she never had she's showing off" -> everything she never had -> zwarte vrijstelling van Martine.
Alle nummers hebben te maken met Marlijns geboorte datum op 1 april (1-4)Ik som ze nog een keer op:- Release datum: 14-11-14- 1 Direction en Album 4- eindigde op plaats 86 in Nederland. 8+6=14
hier doe ik het voor. *gaat pool invullen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
893 gasten en 1 vaste bezoeker