Ik denk dat Marlijn en Rik er donderdag uit gaan. Misschien ook de reden dat ze nu ook vaak samen te zien zijn. Door samen af te vallen zou hun band nog sterker geworden zijn.
Nou ik zat wel te denken het is al aflevering 8 dus het kan best dat er nu twee tegelijk uitgaan. Is ook weer wat nieuws. Met vier personen in aflevering 9 komen kan natuurlijk wel maar een echte finale is toch met drie mensen? Alleen dit kunnen we niet in de pool invullen geloof ik. Je hebt dan gewoon meer kans op een goed antwoord. Er gebeuren steeds onverwachte dingen dus waarom niet? Ik vind het in ieder geval goed bedacht. Dan zou dat
New Order kunnen slaan op een nieuwe volgorde, een nieuwe manier van afvallen. Twee weg in plaats van één en dat zorgt natuurlijk voor enorme
verwarring!Dat ze dit bedacht hebben voor als de penningmeester voor de groepsvrijstelling zou gaan in aflevering 7
.
Ik denk dat er twee mensen afvallen maar dat hoeven niet per se Marlijn en Rik te zijn...
P.s.Ik luister net naar een recent interview met Marlijn bij Carlo en Irene (via You Tube) en zij spreekt over drie finalisten
Dat zou ook pleiten voor twee afvallers.