J-W: de suggestie werd gisteren gewekt dat jij voor haar (Margriet) ging in de test. Mag je natuurlijk niet keihard op antwoord geven denk ik...
Martine: nee, nee, nou ja.. goed ze, ze, ze is weleens op mijn netvlies stond zij ja
J-W: ja
Martine: maarja ze, ik, ja het stomme is dat ze in 1 keer en natuurlijk er zit een gok in en die heb ik ook wel genomen maarja zeker weten doe je het toch niet!
J-W: nee. Maar ben jij echt vol voor 1 iemand gegaan of heb je toch nog een beetje gespreid?
Martine: nou... aan het eind toch wel ja. Maar ik heb, uh behoorlijk uh uuuuuhuuu volgehouden om toch te spreiden.
J-W: ja
Martine: ja
J-W: en dat is ook de reden dat je het zover geschopt hebt waarschijnlijk.
Martine: ja, dat denk ik ja. Je weet, dat weet je dus ook weer niet. Je zou soms zo graag al die uitslagen willen hebben [moet lachen]
J-W: maar voor jullie is dat ook extra lastig want voor het eerst in de geschiedenis van WIDM is de finale live.
J-W: ik weet bijvoorbeeld van mijn seizoen en van alle voorgaande seizoenen gold het ook werd de finale van te voren opgenomen. En dan wist je toch al zo'n twee
weken voor de finale al hoe het zat. En dat was toch wel lekker ergens.
Martine: oké, ja die.. ja dat hebben wij dus niet.
J-W: Nee, jij krijgt het antwoord gelijk met de rest van NL. Dus enne, je moet nog een paar weekjes wachten.
Martine: we moeten het nog even uitzitten ja, wat ik ook wel weer zo zijn charme vind hebben moet ik zeggen.
J-W: wanneer besloot je in de test op 1 iemand in te zetten?
Martine: jeetje mina, wanneer besloot ik dat? Dat, dat eeh heb ik vlak ervoor besloten. Ik zal je geen data en rugnummers geven
J-W lacht, nee, het is natuurlijk al even geleden dat het is opgenomen natuurlijk
Martine: ja, maar eh dat is vrij aan het eind geweest wel. En eeehh uhm [heel verhaal over inparkeerkunsten en groepsfoto's en haar foto in de fabriek]
Martine is goed in verward/vaag antwoorden geven