Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Waarschuwing voor de spoiler, maar als je het echt graag wilt weten- de afvaller van afl. 5 (Schaalvergroting) is: Rik.Ik dacht eigenlijk dat hij de mol was, dus het kwam voor mij als een complete verrassing. (Bij mij stond de BVN stream nog aan en hij is niet afgebroken tijdens het kijken, pas na de uitzending zag ik dmv een refresh dat ook daar de uitzending offline gehaald werd. Ik wilde de link nog posten namelijk op diverse fora, ivm dat gezeik op npo1.)
BVN heeft (helaas) de rechten niet om een live-stream via internet uit te zenden. Wij hebben uitsluitend het uitzendrecht van 1x (+herhaling) via satelliet. Voor de beschikbare online content verwijzen wij u graag naar het knopje 'uitzending gemist' bovenin deze website, of anders direct via Uitzending gemist.
Nu ben ik er overigens ook tot het diepste van m'n ziel ervan overtuigd dat Rik de mol is, dus misschien dat m'n tunnelvisie onbewust meespeelt dat ik het me niet kan voorstellen maar toch, ik denk dat het niet klopt, de muzikale aanwijzing is daarnaast ook eerder toepasbaar op Martine of Caroline, dan op Rik. Nou ja, we zullen het vanavond zien!
Iemand op twitter zegt dit:Aldus de Zegsman @aldusdezegsman 13 u13 uur geleden#widm Wie is de Mol app was kort ge-update. Foto Rik was grijs en gaat er uit deze aflevering!
Dat zou kunnen. Die apps worden meestal automatisch bijgewerkt. Het zou wel een grote blamage voor mijn pool betekenen
Haha voor mijn pool ook, heb bijna al mijn punten op Rik staan. Maarre, kan het nog snel even gaan aanpassen... Nee hoor, doe ik niet
Pool is al gesloten
Nee klopt niet. De app liep wel bijna af, de teller stond nog maar op 25 minuten. Daarna zou idd automatisch de afvaller bekend zijn. Maar ze hebben net op tijd gereset
Ik heb zelf geen WIDM-app dus weet niet hoe dat in z'n werking gaat maar kan me wel herinneren dat (vorig jaar of het jaar ervoor) iemand z'n foto grijs was geworden (net voor een aflevering volgens mij) wat achteraf niet bleek te kloppen. Zouden ze in dat uur gisteren niet eraan gedacht hebben om die automatische bewerking ongedaan te maken? Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat ze toen wel andere prioriteiten hadden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
983 gasten en 10 vaste bezoekers