Die reuzensamenvatting heb ik gelezen. Maar dan verschillen we van mening, in hoeverre je gewicht kan hangen aan iemands verdachten in een test/voice-over. Het zou een mooie wegstreepmethode opleveren, maar ook in andere series hebben we eerder gezien dat test/voice-overs qua verdachten èn de daaropvolgende exits niet altijd 100% waterdicht zijn. Ze kunnen beelden plakken uit eerdere afleveringen, voice-overs van eerder onder een andere test zetten en meer. Het is wat de montage wil dat we gaan denken. Of juist niet, want niets is wat het lijkt.
Indien dat gebeurd is (dus dat ze er in test 1 op zat en nu totaal andere verdachten had), dat kan zeker. Ik veronderstel echter dat het waarheidsgetrouw is en dat het van nu is, maar je hebt zeker een punt Joost. Alles kan
Normaal laten ze de kandidaat die afvalt iets anders zeggen dan op wie hij inzet, maar deze keer niet.
Ook opvallend is dat we Ajouad nog nooit aan een pc hebben zien zitten, of hij nooit iets mag zeggen tijdens de beelden van het invullen van de test. Wellicht heeft die gwn zijn vrijstelling daar gaan leggen, en niet eens de vragen gelezen haha (Wat niet slim is uiteraard)
Maar dat was maar een klein puntje in heel die verklaring, wat denk je van de rest?
Je mag er daar in het topic op reageren, want ben wel benieuwd
Niemand reageert erop, en wil graag weten of ik het zowat goed inschat of andere meningen zijn toegedaan etcetera etcetera, dat maakt het spel zo leuk