het gezicht
Bij Martine zie ik niks vreemds want het plannetje komt gewoon uit. Bij Carolina zie ik dat ze steeds raar staat te kijken want zij is de enige die het allemaal niet snapt. Typisch mollig gedrag. Wel is duidelijk dat het enige wat van haar uitgaat een Margrietstem is. Ze vraagt eerst aan Margriet wat er allemaal gebeurt, en als Margriet dan wegstapt om de pot te pakken zoekt ze confirmatie bij Martine. Ze houdt er verder een pokerface bij maar duidelijk is dat ze tevreden is met de uitkomst.
En Rik en de andere dames niet. Dus die kun je dan wel strepen als mol. Ik heb nou net Rik eens goed zitten te bestuderen, wat hij zegt en hoe hij kijkt, en hij mag wel een Oscar als hij speelt dat hij geen voorkennis heeft. Hij beweegt zich zo dat hij zelfs eager lijkt om de rol op zich te nemen, en het niet allemaal van de dames afkomt. En zegt ook maar al te snel "OK, ik doe het wel".
Daarna vindt hij het dan wel weer prima als Margriet het toch wordt. De dames helemaal niet; die laten duidelijk een multisurprise-effect zien als Margriet het biljet grijpt... not amused!
Chris wijst zeer duidelijk naar Rik, en knikt ook bij "Rik!". Strepen maar.
Van Carolina kan je alleen zeggen dat ze een subtiele mol is of het spel echt niet begrijpt (en dus geen WIDM-fanaat is die de serie altijd op de voet volgt).