Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik hoor hem ook ja. Apart!
Zegt Chris niet "ik vind dat ontzettend leuk om te doen!"? Dat dacht ik te horen.
Ik heb het even nagekeken, bedankt voor het fragmen.Chris en Viktor rijden in AAI8231Evelien en Ajouad in AAf6979Rik en Margriet rijden in AAI8231Denk dat we er niets mee kunnen.
- Viktor oppert om te beginnen met rijden (heel laat)
hoide 3 dames 'stonden' voor een 'joker' toen ze het nummer beldenbetekent dit misschien dat zij in elk geval de mol niet zijn?
Wow, mooie, Jelsir. Brand. Viktor. Dus toch. Waarom zit dat in hemelsnaam in zo'n vroege aflevering? Nu weten we al wie de mol is en moeten nog 2 maanden.....
Ik keek de mol reclame frame voor frame en toen doemde op een gegeven moment de volgende letters op...
zou dit in bioscopen altijd gebeuren?
Weet je wat ikd acht toen ik dit las? Je lijkt Yvon wel
Haha mooie vergelijking. Toch lijkt het me raar als dit een bewust erin gevideosoepte hint is ... je ziet namelijk een te klein deel van de letters om te zien wat er staat .
'Brand' is wel een hele vrije intepretatie van iets wat lijkt op een 's' gevolgd door 'ra' en dan nog een letter.
Of zou het gewoon simpeler zijn?Je ziet even heel snel het logo van de mol precies in het midden van het scherm.En als je naar de dames kijkt staat Carolina in het midden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
787 gasten en 12 vaste bezoekers