@Thiago Laat ik als 1e zeggen dat ik haar ook nog zeker niet volledig weggestreept heb als mol, maar ik hoop altijd dat een mol bepaalde kansen niet laat liggen. Helaas hebben we wat dat betreft afgelopen 3 seizoenen wat teleurstellingen gezien.
Om op een aantal voorbeelden van je te reageren:
Bij de kar opdracht kon je niet mollen aangezien de plaatselijke bevolking alles er aan deed om ze te helpen.
Marlijn probeerde nog de opdracht te laten mislukken door te zeggen dat ze rechts af moesten.
Evelien corrigeerde haar.
Voordat er gelopen werd, waren er nog geen helpende omstanders, de kar herladen zou een goede tactiek kunnen zijn om ongezien iets achterover te drukken, moeten de andere 2 ook wel druk bezig zijn met herladen en niet te goed opletten.
Verder liepen Marlijn en Evelien op een gegeven moment voor en Viktor achter. Stel voor te ruilen met Viktor en door te rouleren omdat je arm die kar niet langer omlaag kan duwen en je loopt in je eentje achter. Helemaal mooi zou het dan zijn om een pak rijst ongezien aan een local die achter je loopt te geven, met gebarentaal duidelijk maken 'mondje dicht en andere kant op weglopen' (verwacht ik teveel van een mol?)
Een verkeerde straat kiezen vind ik persoonlijk meer kandidaatsmollen, het is makkelijk te doorzien door mede kandidaten en zorgt er niet direct voor dat een opdracht onmogelijk is (een kandidaat wil verdacht worden, maar ondanks dat ook nog wel wat geld kunnen winnen)
Bij het museum heeft de Mol 900 e uit de pot gespeeld!!
Maar zou er veel minder zijn gekeken als ze niet ingegrepen had? Ik denk het niet en dan waren er minder schilderijen goed. Stel er werd maar 500€ verdiend en meer dan 6x gekeken, had de pot dan in de min gekomen? Een minpot lijkt me als mol zijnde toch een hoogtepunt, al is het maar voor 1 opdracht.
Marlijn heeft 3 enveloppen gepakt incl. van haar zelf en de Mol.
Struikelde opzichtig over een boobytrap bij het lasergamen.
Inderdaad verdacht, ook de manier waarop ze zegt: "Ik ben benieuwd wat de mol zal geven"
En wat betreft het struikelen: iemand wel eens ridiculousness gezien? heavy legs??
Marlijn was op het strand als laatste aan de beurt om de test in te vullen en iemand een vrijstelling te geven.
Alle kandidaten gingen de Mol voor.
Als ik kandidaat zou zijn, zal ik ook graag als laatste willen. Hoe vaak is het gebeurt dat je je concurrenten kunt zien terwijl ze hun test maken?
Marlijn toont 1x haar M acht en pakt 500 euro voor de groep omdat de pot zo belachelijk laag staat.
En toch wetende dat de penningmeester en zij zelf 750 e kunnen jatten voor jokers.
Opbrengst uiteindelijk 0.
Met 250€ was ze ook de held al geweest. Opvallender vind ik haar dwingende manier richting Chris om ook geld op te halen.
Een mol die zo makkelijk geld wegspeelt wil ik niet geloven, vind ik flauw en simpel. (maar Annemarie die mee kon luisteren in hofti huis vind ik ook nog steeds een te sneue molactie, dus het zou gewoon kunnen)