Heb even alle begin teksten van Art bij elkaar geplakt, maar kan er nog niets van draaien, maar wellicht een van jullie wel
Word document voeg ik bij zodat jullie zelf kunnen puzzelen
Wauw! Wat fijn zeg!
Wat mij opviel is dat er in geen enkel stukje is gesproken over Margriet.. Elke naam heeft art genoemd in een intro, behalve die..
Wat me ook opvalt is dat hij alleen over Rik en marlijn praat in persoonlijke zin, ter verdachtmaking.. bv in aflevering 2 Marlijn bezweek wel voor de verleiding en weet dus dat de Mol een tegenprestatie van haar verlangt. Of wordt er dubbel spel gespeeld door een van de twee? Een weg van leugens waarbij de Mol wel of geen verbond met zichzelf sluit.
En in aflevering 6 Rik deelt intussen nog steeds alles met Marlijn, maar is dat vice versa ook zo? Het is een delicate balans. Eentje die wreed doorbroken wordt door een nieuw bericht van de Mol.
Aflevering 7 Penningmeester Rik kocht er, met hulp van Marlijn, twee jokers voor. Da's een slimme actie als kandidaat of... een sluwe zet van de Mol?
Aflevering 8 De keurige journaallezer liegt en bedriegt net als iedereen. Dat had hij vooraf in al zijn onkreukbaarheid nooit gedacht! Of liegt hij daarover ook en heeft hij vanaf dag EEN een plan als Mol?
Hij maakt Chris en Margriet geen enkele keer verdacht, marlijn het meest en nu Rik ook een beetje
wat kunnen we daarmee?