Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Rare jongens die Molloten... Maar ieder z'n hobby.
Leuke column weer Ik ga af en toe ook wat oude mol afleveringen / seizoenen terug zitten kijken en kom regelmatig op het forum nog even spieken of er al weer iets ontdekt is Was aan het column begonnen, maar heb last van writersblock Maar wie weet komt die nog af dit seizoen
Einde van het seizoen en we beginnen op gang te komen! Een nieuw column van Mol Gibson staat online. Deze is te lezen HIER
Hier dan ook nog eens een verslagje van Traveljunkie over zijn beleving van de live finale uitzending. Nieuwsgierig? Ga dan naar HIER
Dit is toch wel het moment dat de ware molloot boven komt drijven, zou je zo denken, maar ik heb eigenlijk geen enkel idee hoe een ieder van jullie er in werkelijkheid uit ziet. Want ja, niets is… etc, etc. Soms denk ik een (potentieel) molloot in iemand te zien. Gewoon door het observerende gedrag, het dralen om een molshoop, het schichtig edoch vragend aankijken van de ander. Maar ja, als ik dan op mijn beurt een man net iets te lang ‘terug aankijk’, blijkt de man in kwestie geen molloot, maar een malloot die evengoed de hele nacht met mij in het Vondelpark wil doorbrengen, maar niet om over de Mol te ouwehoeren!
G4S (of is het eigenlijk 7D19?)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
684 gasten en 8 vaste bezoekers