Eigenlijk een groot geluksmoment van afgelopen zaterdag, maar ik ben er gisteren pas achter gekomen...
Op zaterdagen dat ik niet hoef te werken ga ik vaak even naar Enschede vanuit Hengelo. Afgelopen zaterdag was het weer zover, en ik had me ook voorgenomen om weer die kant op te gaan. Aangezien 's middags Le Mans zou beginnen zou ik om 11 uur de bus hebben willen nemen... Helaas voelde ik me lamlendig en had de dag ervoor besloten toch maar niet te gaan.
Vervolgens hoor ik zondag dat er een zwaar ongeluk was gebeurd tussen Hengelo en Enschede. Maandag zag ik de foto van een total-losse 2 weken oude BMW en een even zwaar beschadigde stadsbus... Nu las ik gisteren op mijn werk de krant van maandag, en het moest nog tot me doordringen, maar ik heb alle geluk van de wereld gehad... De betrokken bus was namelijk precies de bus die ik zou hebben genomen om naar Enschede te gaan... Daar schrok ik toch wel eventjes van.
Blijkbaar was het voor mij toch een gelukje dat ik me al een paar dagen wat grieperig voelde, zodat ik besloot om toch maar niet naar Enschede te gaan.