Welkom allemaal!
In dit wedkantoor kunnen jullie wekelijks jullie geluk/verstand beproeven wat betreft sport
Hoe werkt het ? Iedereen op RN krijgt een startaantal van 1000 punten. Deze punten kun je als je wilt gaan inzetten op wedstrijden.
Iedere week kunnen hier maximaal 3 weddenschappen worden afgesloten op sportevenementen of wedstrijden die die week plaatsvinden.
Dit kan dus van alles zijn, van formule 1 tot veldrijden, van voetbal tot schaatsen en van skispringen tot atletiek.
Voor elke wedstrijd geldt dat er bepaalde noteringen zijn voor hoeveel je terugkrijgt als je op de desbetreffende ploeg/persoon inzet.
Per weddenschap mag je maximaal 10% van je totale hoeveelheid punten inzetten Kun je er iets mee winnen ?Nee, het zijn natuurlijk virtuele punten en we gaan niet echt wedden.
Een ondertitel zit er ook niet in, we gaan eerst maar eens kijken hoe dit uitpakt en wat de animo is. Wekelijks meedoen is ook geheel vrijblijvend.
Je mag dus gerust de ene week wel mee doen en de andere week niet.
Aan het eind van het jaar kunnen we natuurlijk wel kijken wie dan de meeste punten heeft.
De noteringen zal ik zoveel mogelijk van echte wedkantoren afhalen, of van prognoses door kranten/kenners.
Mocht dit niet lukken, kan ik ook mijn gezond verstand gebruiken. Ook leuk voor mij om te kijken hoeveel punten ik jullie kan ontfutselen
In de post hieronder zal ik gaan bijhouden wie welk aantal punten heeft.
Daarna zal ik de eerste weddenschappen voor deze week openen en dan kijken we wel hoe dit experiment uitpakt
Update regels- Bij dopinggevallen en blessures vooraf, zullen de odds niet veranderen en de desbetreffende sporter/team zal vervallen. Heb je hierop al ingezet, pech gehad.
- In uitzonderlijke gevallen beslist de spelleider
- De laatste maand wordt er blind ingezet
- Mensen moeten aan 60 % van weddenschappen hebben meegedaan om voor het eindklassement in aanspraak te komen
- Per 10 weddenschappen waaraan je deelneemt krijg je een joker, die je kan inzetten om een odd die jij wil kiezen met 20 % te verhogen. Dus iemand met x2 wordt dan x 2,4 . Iemand met x10 wordt x12. Per weddenschap kan maximaal 1 joker ingezet worden. Je moet minimaal 10 inzetten om voor een joker in aanmerking te komen.