Hebben jullie niet teruggekeken naar de laatste tien uitslagen in Rotterdam, en naar de weersvoorspelling? Ik heb er een heel goed gevoel over
Zeg, waarom sta jij nog niet in het linkerrijtje?
Vanwege het weer zat ik idd nog even over 2.04-2.05 te twijfelen, maar ze hebben niet echte toppers dit jaar die dat normaal kunnen lopen. Dus ik heb ook wel vertrouwen in de 2.05-2.06
Dat paardenrennen was leuk, ongelooflijk dat daar zoveel mensen altijd op wedden in het echt, wat een loterij.
Juist daarom snap ik het eigenlijk wel.
Bij iets als voetbal is het vrij duidelijk dat je gewoon geen idee hebt wat je doet.
Maar bij paardenrennen met zo'n groot veld, hebben de topfavorieten ook maar 10% kans om te winnen; en dus zullen ook de echt goede gokkers heel heel vaak fout zitten. Dus of je dan goed bent maar even een slechte streak hebt, of gewoon er niets van bakt, is dan veel onduidelijker.
Daarnaast lonken die enorme odds. Als je maar een tientje hoeft in te zetten om 100 te winnen en al je verliezen van het weekend weg te spelen..
Of je hebt echt een heel goed gevoel bij een paard, en zet er 50 op in! Het kan 500 uitbetalen! Maar wordt 2de. Of 3de. Of valt bij de voorlaatste horde. Manmanman, het was duidelijk dat je eigenlijk gewoon gelijk had, maar net even pech.. de volgende keer pak je die 500 wel.
..ik snap het wel hoor
Many Clouds pas 16e .
Many Clouds rende vrijwel de hele 2de helft van de race zo op 2de/3de plaats, laatste stuk tweede, heeel kort achter the last samurai. Maar maakte bij een vd laatste hordes een fout, ging bijna onderuit, en verloor in een oogwenk 10 meter of meer.
Ik zou zelf trouwens net als HDD ook op Boom hebben ingezet.
Die staat echt veel te laag bij de Engelse bookies denk ik
Spartacus noemde hem zelfs als grootste concurrent
Had nog even gezocht naar wie hij als grootste concurrent betitelde, maar die had ik net even gemist
Toch, mooi meegenomen