Hoe zat het ook alweer?Voorafgaand aan het WK darts en het schansspringen hadden deze heren de volgende scores:
1. Mollenvanger-MV 1960
2. Schulz 1695
3. Duncton 1680
Op volgorde van binnengekomen pm's waren dit de inzetten.......
- 40 op van Gerwen
25 Wright + joker (maar ik gun het Van Gerwen)
20 punten op Van Gerwen x 1,5
Hierdoor kregen we de volgende stand.........
1. Mollenvanger-MV 1970
2. Schulz 1715
3. Duncton 1655
Maar bij het Schansspringen was met x5 nog iets meer te verdienen......
17 punten op iemand anders x8 + mijn laatste joker
(niet inzetten leek me ook zo flauw ). Ben benieuwd waar dit eindigt.
Ja Nieky,
Graag maximaal op Haybock plus joker
En fijne jaarwisseling
Groet Dolf
Ok, het lukt me niet om dit te beredeneren. Als MV de HDD-tactiek volgt, zet hij vol in op Prevc. Maar hij weet dat wij daar niet genoeg aan hebben. Dus kan hij wat minder inzetten op Stoch of Tande. Dan zou Schulz maximaal op een van die twee gaan, maar misschien ook wel op Kraft op Haybock omdat hij niet weet wat MV doet. Zou ik voor Kraft, Haybock / Iemand anders of zelfs P. Prevc moeten gaan.
Ik mis ook info. Weet niet hoe het darten eindigt en waar Schulz zijn joker in heeft gezet.
Andere tactiek: Kraft wint Oberstdorf. Deed 'ie in 2014/2015 ook, maar in Garmisch-Partenkirchen doet hij het over het algemeen niet zo goed. In die editie won er een Noor in GC. Dan hoop ik op een herhaling van zetten.
............. Tande + joker
Hopelijk zien die andere twee hem een beetje over het hoofd (en dan maar hopen dat hij ook kan winnen).
Zo. Het was weer leuk.
Schulz is hiermee uitgeschakeld voor de overwinning en eindigt op de 3e plek. Gefeliciteerd met deze mooie ereplaats
Nu is de grote vraag nog.......... Heeft Duncton genoeg ingezet op Tande?
Bij een inzet van 60 of meer, wint hij de titel.
Bij een inzet van 59 of minder, wint Mollenvanger de titel
Stay tuned