Als Marlijn de MOL zou zijn, weet zij dat er vragen komen en welke. Zij kan er van uit gaan dat de (meeste)jokers weggespeeld zouden worden. Dus resultaat; géén jokers, géén geld. Beter kan toch niet?
Maar dat is mijn punt net. Dat is toch gewoon 1 groot risico? Als je je laat betrappen of je geeft foute info bij de rondleiding of je neemt geen jokers dan gebeurt er helemaal niks. Geen geld, geen jokers. Het speelt in de Mol zijn/haar voordeel dat er zo weinig mogelijk moet/kan weggespeeld worden, want als Rik en Chris hun zin doordrijven en de laatste 2 vragen worden voor geld beantwoord, dan zorgt Marlijn indirect voor 600 euro in de pot.
Ik ben geen BN'er, maar als ik de Mol zou zijn, ik had Carolina gedwongen om foute info te geven en dan had ik 4 jokers genomen OF ik had alle info gegeven en ik had maar 1 of 2 jokers genomen.
Maar deze situatie is zo riskant dat als het een Molactie is, het waarschijnlijk diegene is geweest waar Marlijn het meeste lef heeft getoond van het hele seizoen.
Milouska was de Mol
Juist. Marlijn speelt niet zo dom als Milouska, maar ik heb toch ook vaak raar opgekeken van haar tactiek. Als Mol prima, maar als kandidaat...