Het lijkt erop dat het bord Klutsdorp bijna op zijn kant lag misschien door de boot van Rik en Margriet die er tegen is gevaren, maar dat is niet duidelijk in beeld. Maar i.p.v het bord terug overeind te tillen duwt Rik het verder om zodat het dus wel helemaal opvalt. Het lijkt er ook op dat er vervolgens 1 pakket achterblijft in het water.
Wat me verder ook opvalt als Art zegt "Bij de volgende opdracht ben ik opzoek naar iemand met overzicht en accutaresse (effectief, exactheid, nauwkeurigheid, stiptheid, zorgvuldigheid)" dat naar mijn idee zowel Chris, Marlijn, Victor & Carolina naar Rik kijken. Ik zelf dacht ook meteen aan Rik. Maar die bied zich vervolgens niet aan. Misschien omdat het op het water een betere Molpositie is?
Op het moment dat Chris zich hersteld en Rik en Margriet naar Haring stuurt (i.p.v naar Geldrop), Rik naar de verkeerde kant wijst "Haring ligt daar toch"? Fout. Margriet wijst wél de goede kant in daar legt Rik zich bij neer.
Vervolgens stuurt Chris Rik en Margriet naar Duur. Chris zegt: "dat ligt bij Enschede" en vervolgens zegt Rik: "We moeten naar Enschede". Had hier heel erg het idee dat Rik diegene was die ervoor gezorgd heeft dat ze verkeerd zijn gevaren. Iedereen had volgens mij duidelijk gehoord dat ze naar Duur moesten.
M.a.w ik vond Rik hier heel verdacht en vermoed dat het missende pakket van hen afkomstig was. Ze zeggen zelf dat ze wel in Geldrop zijn geweest maar ze hebben daar niets afgeleverd.
Margriet daar gaat nu definitief een streep door. Ze zorgt ervoor dat ze net binnen de tijd de opdracht halen en daarmee €1500,- binnenhaalt. Want ze bezord dan weliswaar geen pakket in Geldrop maar ik neem aan dat het geld pas verdient word als alle pakketjes binnen de tijd bezorgt worden op het juiste adres. Andere duo's waren tenslotte al klaar. Als Margriet het bord Poolland niet had opgemerkt of desnoods naast had gegooid dan was er geen geld verdient.
Edit: bericht iets verder uitgewerkt.