Yes
Dankje voor de toevoegingen Syllie10, Solrayo en Joeyversteeg12. Ik zal ze aan de kaart toevoegen en daarna zal ik een nieuwe link plaatsen.
Joeyversteeg12, zou je dan bedoelen dat Rik en Margriet eerst vanuit Haring naar Raar en daarna van Raar naar Achter het Klooster zijn geweest?
Edit: Bij het zoeken van plaatsnamen kan heel misschien dit overzicht gebruikt worden?
Edit: Ik ben nu zelf de opdracht aan het herbekijken. En hier klopt iets niet:
De eerste plek waar Viktor en Carolina een pakketje ophalen is Amsterdam. Pakketje moet naar Den Bosch. Pakketnummer volgens Chris: WIDMMNXDN2110.
De eerste plek waar Rik en Margriet een pakketje ophalen is Haring. Pakketje moet naar Achter het Klooster. Pakketnummer volgens Chris: WIDMBJVDG2110.
Het gesprek tussen Chris en Margriet & Rik gaat als volgt:
Chris: ''Die code van Haring luidt als volgt: WIDMBJVDG2110''
De camerashot die je ziet als hij de code opnoemt is afbeelding 2 (edit: verwijderd). Er is geen kaartje aan de punt gespiest. Daar had het kaartje voor Viktor en Carolina al gespiest moeten worden.
Edit: Het is de montage. Na heel wat speurwerk kom ik erachter dat op tv voor ons eerst Viktor en Carolina aan de beurt komen en daarna Rik en Margriet. Maar in werkelijkheid heeft hij eerst contact opgenomen met Rik en Margriet en daarna Viktor en Carolina. Het is verwarrend. Wat wel vreemd is, is het Poollandverhaal dat je hierna gaat lezen, want Poolland is juist éen van de laatste steden waar ze naar toe moesten, maar als een van de eerste gespiest. Ik weet niet of ik hier gedoe moet maken, maar het is de montage. Ik kan het wat verwarrend vertellen, dus het allerbeste is dat jullie de opdracht zélf gaan bekijken. Afbeelding 2 heb ik laten zitten. Wat je hieronder leest als afbeelding 3 is de tweede afbeelding en wat je leest als afbeelding 4 is de derde afbeelding. Daarna krijg je dit:
(Rik: ''Ja, klopt, hebbes. Allebei; moeten we ze allebei meenemen of niet?'')
Chris: ''Naar Achter het Klooster, dat ligt vlakbij Maastricht''
Margriet: ''Oké, daar gaan we naar toe''
Chris schreeuwt: ''Oké, perfect!''. Voordat Chris hun kaartje spiest, krijg je afbeelding 3 te zien (en na het spiesen afbeelding 4. Bij afbeelding 3 verschijnt er opeens wél één kaartje. Die moeten wel van Viktor en Carolina zijn. Huh, was er opeens toch wel een kaartje gespiest (bij afbeelding 2 was dat niet zo?). Op dit kaartje zie je de code: WIDMDPXDB2110. Wat is hier in hemelsnaam aan de hand, dit komt helemaal niet overeen met de code die Chris aan Viktor en Carolina doorgaf? En als je goed kijkt, zie je ''Naar: Poolland''? Huh
Is dit Chris, of is dit de montage?
Afbeelding 4 heb ik op enkele duizendsten seconden moeten klikken om de code zichtbaar scherp te krijgen, dus ik heb enkele tientallen pogingen gehad, maar het is me gelukt. Er staat de code: WIDMBDVGJ2110 en er staat ''VAN Achter het Klooster'' en bij ''Naar:'' stond volgens mij een plaats met een S. Van alle plaatsen die ik aan de kaart heb toegevoegd begint er geen enkele met een S. Maar huh, Rik en Margriet werden toch verwezen NAAR Achter het Klooster? Spiest Chris het verkeerde kaartje, want er zijn tot nu toe toch écht maar 2 gespiest (volgens de aflevering eerst Viktor en Carolina en als tweede Rik en Margriet).