Ik heb nog een aantal keer deze opdracht teruggekeken op youtube, en ik denk dat ik eruit ben.
Marlijn vraagt aan Chris waar ze naartoe moeten nadat ze in Huppel zijn geweest, ze hebben hier dan een pakket opgehaald voor Bokt. Nadat Chris zegt dat ze naar Bokt moeten, wijst Marlijn naar de verkeerde richting, maar wordt direct gecorrigeerd door Chris. Aangekomen bij Bokt kijkt Marlijn wel heel erg zuur als Martine doorgeeft dat ze een bordje zien staan dat ze de pakketjes naar Geldrop moeten brengen. Maar ze laat het pakketje dat daar al stond wel staan.
Het pakketje dat alleen overblijft in Bokt wordt meerdere malen in beeld gebracht, zowel voor het begin als aan het einde van de opdracht! Letterlijk nadat Chris zegt: "Jullie kunnen terug naar kantoor, jullie zijn klaar." Zoomt het beeld uit van dat pakketje naar Geldrop, waar het had moeten staan. zie figuur;
Alle routes zijn gevaren, Chris roept mensen terug naar 'kantoor' en Rik bevestigd in de biecht dat zij het
laatste ritje naar Poolland net binnen de tijd bezorgd hebben.
Rik en Margriet beweren allebei dat ze in Geldrop zijn geweest, als ze met zijn allen bij elkaar staan. Ik denk dat dit waar is, maar dat het eruit geknipt is. Anders zijn ze in de war zijn doordat Chris ze hier in het begin foutief heenstuurde, maar hersteld voordat ze aankwamen.