Dus....? Voor alle afleveringen (na de eerste) zijn beide manieren van eliminatie opgenomen? Met als resultaat alsnog 'zuur en kak', of 'nou ja, ik heb die vage test blijkbaar minder goed gedaan dan die ander die overblijft'?
Nee natuurlijk niet, na de eerste aflevering is besloten de manier van elimineren te veranderen. Het gymles-kiezen is dus niet meer teruggekomen (en zeker niet tien afleveringen opgenomen).
EDIT (aangezien ik de laatste reactie in dit topic heb geschreven):
Gisteren heb ik eindelijk de hele aflevering gezien. De eerste opdracht was erg leuk en ook goed voor de teamspirit (en gewoon een mooie locatie dat Pisa). Wel vond ik de link met Greenpeace erg gezocht: om te demonstreren moet je goed kunnen communiceren, tja. Mijn ongemak groeide bij de driestrijd. Het komt echt neer op actievoerdertje spelen, een beetje dollen met kabels en slotjes, alsof actievoeren een spelletje is. Ik ben het lang niet altijd eens met de acties van Greenpeace en je kunt er veel voor of tegen zeggen, maar die mensen ketenen zich niet voor hun plezier vast aan een boot of treinrails. Ik vond het ongemakkelijk om naar te kijken en zowel voor de kandidaten als Greenpeace niet helemaal passend. De eliminatie is zeker verbeterd, al was van tevoren al duidelijk wie er dan uit zou gaan (Patrick zat immers in de driestrijd).