Waar ik niemand over hoor en wat ik niet snap is dat RIK een VIER maakt.
Rik legt uit hoe ze bij het bedrag kwamen, maar zegt niets over de vier. Hij zegt: 'en zodoende kwamen we op 1974'. Hoezo? Wat is dat voor raar getal? Waarom niet nog een 7 ? Of waarom niet nog 1 auto erbij voor een 9
Bedragen kennen we voornamelijk bij het kopen van artikelen en dan wordt niet afgerond met een VIER. Een vier is een heel raar getal. Het is van geen enkele kant logisch. Het is lager en minder simpel dan een 7 bijvoorbeeld. En, wat ik al zei: 1 auto erbij en je hebt een 9, en dat doet veel sneller aan een bedrag denken. Bovendien kennen veel mensen 1974 als het EK-jaar dat we van Duitsland verloren.
Die VIER is dus totaal onlogisch en niet te verklaren, behalve dan dat RIK de auto's verzorgde en dat het linkt naar een jaartal dat veel mensen kennen.
Ik vind het oervervelend dat RIK steeds verdacht is, maar ik kan dit niet anders uitleggen.
Overigens krijg je bij het kantelen, of de kanteling van de cijfers (zie foto) de letters hlbi (wat je daar mee moet weet ik ook niet). Hooguit kun je met de E erbij heli maken + het mol teken (muziek): b. Wie zat er 2 keer in de heli?