Nieuws Volg en like ons op Facebook!
De letters die geld opleverden geven de letters; c d g h i l n o s u (a=1, b=2, c=3 enz. enz.)Dit zijn de letters van het woord; ONSCHULDIG. Waarschijnlijk is dit geen nuttig hint maar wel handig om te weten.
Zat nou in al die kokers E 250 ? Dan ontbreken er toch 2 nummers aan het rijtje van Art?
Goed zeg, ik was ook al aan het puzzelen. Kijken of ik er Chris uit kon maken (tunnelvisie ) Onschuldig, hoe gaan we dat plaatsen..
Maar dat kan .... ik geloof niet zo in Chris als Mol ... maar toch .... benadrukte hij niet hoe hij hier onschuldig bezig was door niet de joker te kiezen (maar waarschijnlijk wel op een andere manier te mollen) ... en Carolina is er uit.Maaaar ... als Carolina wel voor de joker had willen gaan, zou deze hint in het water zijn gevallen, dus heel sterk lijkt ie me niet.Edit: maar dan had Chris nog steeds de onschuldige kunnen spelen natuurlijk. ... Het zal toch niet?
Maar de cijfers die getrokken mogen worden, liggen toch al vast voor dat Chris en Carolina beslissen om niet voor jokers te gaan?
Het valt ook wel heel erg op dat hij benadrukt dat ie NIET voor die joker is gegaan, ook weer op het einde.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
950 gasten en 5 vaste bezoekers