Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Maar misschien doen ze wel 2 afvallers volgende week voor de finale? Die twist hebben we nog niet gehad toch?
Bekijk seizoen 5 nog maar een keertje
Ja Gijs en ben even zn naam kwijt gingen er in afl 6 of 7 samen uit maar dat kwam door het percentage. Ik bedoelde een dubbel afscheid voor de finale Dus 2 mensen weg in aflevering 8. Isabelle was toch de gewone laatste afvaller? En als het niet klopt ga ik terugkijken
Dit was in het Tamil-dorp. Dit lijkt me wel een hint, aangezien dit niet erg in de omgeving past.
De titel van de aflevering is Spoorloos. Margriet zei dat ze door de bus moesten rennen en VLIEGEN. Ze zit op het spoor (in de trein), maar is spoorloos omdat ze vliegt: ze heeft niet helemaal een spoor onder haar voeten. Titelhint?Had dit trouwens ook in het Margriet topic gepropt
Bij het ontbijt was ze spoorloos.
En de 6x5 De mol twitterde IK BEN DE MOL (x 5)
Ik denk eigenlijk niet dat ze daar een complete muur gaan onderkalken met verf als hint.
En is er ook 5 keer 'Ik ben de Mol' gezegd? Ik denk het niet. Dus is x5 iets anders?
Ook ik vond het slot van de aflevering teleurstellend. Weer zomaar veel geld uit de pot en een groepsvrijstelling waar zelfs de kandidaten niet op zaten te wachten.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
921 gasten en 0 vaste bezoekers