Ik vond het een geweldige aflevering!! Klopt dat ook ik teleurgesteld was aan het einde, en baalde. Maar PLOT TWIST! Perspectief change. Heerlijk haha. Lekker de boel opschudden en juist niet doen wat verwacht wordt.
Wat mij opviel deze aflevering:
- Margriet pakt als eerste koffer, verdacht, want zij wil dat in de hand hebben?
- Chris heeft geld gepakt? Dat lijkt er sterk op, dat hij het wel heeft gevonden en bij zich heeft gehouden
- Wie stuurde er aan op koffers achterlaten: Margriet, Marlijn en Chris volgens mij
- Chris meest enthousiast om stemmen te winnen, hij kent de cultuur, weet dat hij op gevoel en lach moet spelen, geeft ze eten wanneer ze in de rij staan, speech is briljant op de emotie en lach, en als laatste.
- Margriet doet de hypnotische manier, ik heb ook een achtergrond hierin (naast Economie
) en ze past wat NLP technieken toe, waardoor ze denkt dat mensen op haar stemmen. Ook in haar speech spreekt ze met deze stem en komt ze verdacht over in mijn ogen. Ook goede positie als voorlaatste
- Martine valt voor mij af als mol: ze is zo omslachtig bezig met de speech, dan krijg je bijna geen stemmers, zou mol anders doen denk ik
- Rik voorkennis mbt penningmeesterschap? Nu hij de pot lekker kan laten dalen
- Rik komt soms knullig en onwetend over maar is dit absoluut niet in real life, dus dat doet mij twijfelen
- Meest verdachte speeches in mijn optiek: Rik en Chris
- De 3 kwam heel veel terug
- Ze hadden allemaal paraplu's met regenboogkleuren: ik denk dat dit toch ook een hint is want die kleuren blijven terugkomen. Ze hadden allemaal dezelfde, dus van productie gekregen lijkt mij.
- Ik had het idee dat er een westers persoon door beeld liep bij begin intro Art, en ook weer bij de executie.
Even een opsomming, komen er vast nog meer boven drijven ;-) Zit in het buitenland en kon NPO niet bekijken, grrrr, dus pas net snel de aflevering doorgegaan. Lekker verder speuren.