Maar zou het alsnog kunnen ... die theorie moet je nog ff verhelderen denk want ik was je kwijt toen je over chris begon en zei dat er dan geld in de pot kwam.. Wat bedoel je?
[...]
Ik weet niet of het überhaupt iets is, maar stel:
Chris is de mol:
- Optie 1: Bevolking stemt het meest op Chris = goed gedaan door Chris als Mol (2000 euro eruit)
- Optie 2: Uitslag stemronde is (al dan niet lichtelijk) beïnvloed door de regie, zodat de Mol zijn werk wél goed heeft gedaan en er geld uit de pot gaat (zoals het doel bijna lijkt na het aanbod van Art deze executie) ondanks of hij wel of niet de meerderheid van de stemmen had.
Chris is niet de mol:
- Optie 1: Bevolking stemt het meest op Chris = slecht voor de Mol, want: 2000 euro in de pot
- Optie 2: De regie heeft ook hier invloed kunnen hebben om juist wél geld in de pot te brengen (?).
Het lijkt mij onwaarschijnlijk, en kan ook heel makkelijk opzij geschoven worden, maar zal de regie iets met de uitslag gerommeld kunnen hebben? Met als doel dat Chris óf verdacht wordt door het publiek, óf dat de Mol er in de laatst aflevering als 'aanvallende Mol' voor zorgt dat er op de laatste nipper nog geld uit gehaald werd?
ja.. niets is wat het lijkt. De regie is niet te vertrouwen xd.