@Lo bij mij!!!!!!!!!
geintje ik ga nooit meer credits opeisen.
Even over de voorstelrondes. Deze zijn gemaakt op dag 1, dat kun je zien aan de kleding en ik twijfel heel erg of die HUGE smile van Airen er eentje van een mol is die mega mega mega veel zin heeft om te beginnen of iemand die juist kandidaat is en heel erg wilt overkomen als een Mol. eigenlijk vond ik alles 'kandidaat' schreeuwen en denk ik sowieso niet dat ze de mol is.
Dit klinkt heel gek maar ik heb gewoon zo'n gevoel bij Marjolein.
Ze krijgt dan betaald als mol, iets waar al over gepraat is. Het kan zijn dat ze overstag is gegaan om gewoon kandidaat te zijn maar als je kijkt naar de foto's (groepsfoto's) is zij echt Prominent aanwezig. De groepsfoto op de dam met haar lange jas waar ze eigenlijk als een soort koningin in het midden staat met de kandidaten om haar heen.
Misschien komt het omdat ze verreweg het bekendst is, het oudst, en gewoon door haar bitchy rol in GTST al Mol schreeuwt maar ik denk dat Marjolein echt iemand is die de programmamakers er lang in willen hebben. Om al die factoren, en ik heb echt nog nooit vantevoren zo'n heftig mol gevoel bij een 'kandidaat' gehad nog vóór de eerste aflevering. En normaal zit ik er bijna altijd naast, dus misschien zegt dit wat. Omg ik kan niet NU al in een tunnelvisie belandden hoor.