Ik ben ook alles aan het afgaan maar krijg 1 'plaatje' met de melding dat er nog 13 layars zijn. Ze zitten er niet in, ik denk dat de layar app het logo herkent en die koppelt aan het layar systeem van vorig jaar.
Verder een veelbelovend seizoen, combi van strand en binnenland. Helikopter, oude suikerfabriek, boobytraps, ontdek het
Als ze maar niet teveel op het strand zijn. Ze zijn vorig jaar echt veel aan het strand geweest, en s14 was geindigd met strand op de filipijnen.
Ik hoop dat ze veel het binnenland in gaan.
In het molboekje staat verder ook dat de finale dit jaar weer LIVE is op zaterdag 3 maart. (dit is een foutje, want er bestaat geen zaterdag 3 maart, wel 5 maart) dus op 5 maart neem ik aan op zaterdagavond!! Ergens jammer dat het weer live is, want dan zal er weer een slechte nabeschouwing komen, maar ergens trekt het wel veel fans aan wat tof is om te zien.
Ik hoop trouwens echt dat Vivienne Moltalk weer gaat doen, er staat dat het begin december bekend wordt gemaakt.
Op 1 januari is er om 19:30 een Wie is de mol Special net zoals andere jaren, met weer een terugblik en vooruitbilk.
Verder weet ik niet of er interessante dingen in het molboekje staan? moet ik hem kopen jongens? en weet iemand wanneer de persdag dit jaar is. Ik woon om de hoek van het vondelpark dus als ik vrij ben loop ik misschien even langs.