3x Azië is op zich ook niet gek, ligt eraan welk deel. Maleisië of Zuid-Korea zouden er niet in passen omdat t te veel op eerdere seizoenen lijkt, maar iets als Qatar (ja te heet, is een voorbeeld) of Azerbaijan/Oezbekistan zou natuurlijk prima kunnen qua Azië. En anders inderdaad maar Nieuw-Zeeland
Azerbeidzjan en Oezbekistan niet dan, daar heb je echt een visum voor nodig. Georgië en Armenië zouden wel kunnen.
De reden die voor Amerika wordt gegeven is dat je daar niet met eigen cameracrew e.d. mag werken.
Dat klopt niet volgens mij. Bassie en Adriaan hebben destijds gewoon met hun eigen ploeg in de Verenigde Staten kunnen draaien. En nog niet zo lang geleden
3 op Reis van BNN ook. En recentelijk was
Reizen Waes nog in de Amerikaanse staat Alaska en ook daar hebben ze gewoon met eigen ploeg kunnen draaien.
Haha dat is geinig. Dat is het land dat ik hier thuis ook riep.
Maar Oceanie, daar hebben ze toch bijna alles gehad, alles tussen Australie en het vaste land van Maleisie? Of bedoel je dan eilandstaatjes van Trinidad ofzo?
Ik denk dus dat ze Nieuw-Zeeland wel even bewaren en nu eerst helemaal naar de andere kant van de Aarde gaan.
Nee, Oceanië is, behalve 2x Australië, nog helemaal niet geweest en die laatste keer was inmiddels 10 jaar geleden. De Filipijnen liggen volgens mij ook echt in Azië.
Nieuw-Zeeland zou dus nog echt wel kunnen en dan heb je sowieso ook nog Fiji en Nieuw-Caledonië (misschien een goede combi voor een tweelandenreeks) en Papoea-Nieuw-Guinea.