PS ze zijn echt wel weg:
karin presenteerd vanaf 1 juni niet meer bij (de tafel van 5 radio 5)
eva en JP gestopt volgens de roddels maar twitteren niet deze periode dus wie weet dwaalspoor, of voor inwerken vervangers wel mee.
art tweet altijd een beetje door.
Ik weet dat het bijna krankzinnig is om idd gaat te twijfelen aan dat verhaal van JP en Eva op de fandag, en voor 99% procent mogen we er ook vanuit gaan, Lukie. I know. MAAR Wie is de mol blijft Wie is de mol en ik weet me wel te herinneren dat JP en Eva vorig jaar na dat wij met die hele kandidaten lijst kwamen en hun zich kapot schrokken wel hebben gezegd het anders gaan aan te pakken.
Laten wij nou als eerste gaan kijken wie hun gaan volgen als we weer bezig zijn met z'n allen om mensen te speuren. We zouden dus niet meer van hun profiel uitgaan, en dus ook minder snel op de goede namen zitten (mochten ze wel gewoon kandidaten gaan volgen en andersom)
Ze tweeten nu beide niet. Ik weet dat dit ver gaat, en het is waarschijnlijk gewoon zo dat Karin mee is, maar ik vind die theorie van het inwerken van een vervanger helemaal niet zo gek. het is toch veel wat op je afkomt hoor, zo'n kandidatenbegeleider zijn. En bliksemafleiders hoort toch een beetje bij het programma. Ik vond Jp en Eva ook zo enorm goed erbij passen.
Enfin, wellicht zijn ze gewoon met hun eigen nieuwe dingejtes bezig en daar wens ik ze heel veel plezier mee. Maar dit programma heet Wie is de mol en uitsluiten mogen we noooooooooooohhooooooooooit
En, even terug naar de namen. Annemieke Schollaerdt lijkt mij TOP
Ze volgt het officiele WIDM account en Widm Tunnelvisie, een fanaccount.
Op wie we denk ik ook moeten letten zijn de volgende 2 namen. Thomas van Luyn, en Martijn Koning.
Martijn is een comedien en Art volgt hem sinds een paar dagen, hij volgt Art op twitter terug, hij volgt ook recent Thomas van Luyn en Annemieke volgt Thomas van Luyn ook. Sanne wallis de Vries wordt ook recent gevolgd door hun 3 alleen tweet Sanne gewoon door..
Voornamelijk retweets, en dat zou ook door iemand anders gedaan kunnen worden.
Nog namen zijn Froukje de Both, alleen een tweet op 6 juni, maar kan door iemand gedaan zijn. foto staat ze zelf niet op.
En Goedele Liekens, tweet vanaf 31 mei niet meer en tweet dagelijks normaal. Mochten ze rond 1 juni zijn vertrokken....ik kan me herinneren dat ze bij rtl late night tegenover Art en Chris zat en best geintrigeerd leek door het programma. Misschien is ze benaderd?
Coosje Smid tweet 2 x sinds juni, maar volgt recent Widm. WIDM tunnelvisie, en IDTV & Art.. hmmmm Misschien lag ze er na 2 dagen uit?