Ik vind tot nu toe Annemieke Schollaerdt de enigste waarvan ik (we) zeker ben. Of in ieder geval tamelijk zeker.
> Ze tweet normaal veel, sinds 1 juni TWEE tweets, beide over haar keelontsteking. Die ze natuurlijk in scene heeft gezet. Laten we eerlijk zijn, als radio presentatrice kun je niet 'zomaar' je radio show niet doen. Ik denk dat ze voor de strategie heeft gekozen om eerst 2 van haar 3 weken vakantie aan widm te besteden en mocht ze doorgaan nog via daar een tweet eruit sturen met een plaatje van pillen. Zoiets is zo makkelijk van internet te halen of van een eerder keer dat ze keelontsteking had.
> Ze volgt WIDM en WIDM Tunnelvisie.
> Haar collega's waaronder Domien vinden het ook erg verdacht. Misschien hebben ze onderling gesmst. Wat ik ook raar vindt is dat ze haar niet gebeld hebben in de show. Dat zie je ook vaker bij radio mensen, dat ze mensen gewoon opbellen. Al was het maar voor een minuutje, hey Annemieke we zijn je collega's hoe gaat het' of een beetje voor de grap om te checken hoe erg haar keelontsteking was. Vind ik bijv wel iets voor Coen & Sander om dat gedaan te hebben. Maar weet niet of iedereen zo is dus dat is eigenlijk geen goed argument.
> Ze is van de Avrotros wat haar sowieso al een duwtje in de rug geeft wat betreft kandidaat zijn.
Nog een andere vraag, misschien weet iemand van jullie dat? Naar mijn weet heb ik het nog niet gevraagd maar wat me nog steeds verbaasd of verward is het social media gedrag van de kandidaten op locatie zelf. Vorig seizoen zag ik Carolina gewoon haar tablet & telefoon vasthouden terwijl ze aan tafel zaten te lunchen (uit mijn hoofd aflevering 6)
Het jaar daarvoor Jennifer die op de hotelkamer ook gewoon eventjes haar tablet uit haar tas pakte alsof het niets is.
Ik weet natuurlijk dat mensen contact mogen hebben een paar x met hun vertrouwingspersoon maar maar waar is de regel zoals in de vroegere jaren gebleven, in de jaren 06/07/08/09/10 heb ik sowieso gezien dat ze de spullen in een mand gooide. Van seizoen elf weet ik het niet zeker, je ziet niet iemand expliciet in beeld met een telefoon in zijn of haar hand maar je ziet PJ ook niet vragen om het in te leveren.. Zelfde geldt voor s12.
Seizoen 13 zie je een fragment in de bus dat mensen roepen dat ze hun telefoon nog gewoon in hun zak hebben. Hoe zit dat nou precies?