Dat valt ook wel mee hoor, Sri Lanka is ong 65.000 km2 en de Dominicaanse Republiek 50.000. Aangezien ze vorig seizoen alleen het zuiden van Sri Lanka hebben gebruikt voor opnames denk ik dat het land wel divers genoeg is voor een hele serie.
Hoewel ik nog steeds hoop op Peru, maar ik sta open voor alles.
Nou, Sri Lanka biedt echt wel voldoende afwisseling voor een drieweekse rondreis daar hoor! Ik heb op internet gekeken naar georganiseerde rondreizen door Sri Lanka en ik zie echt wel drieweekse reizen ertussen zitten, wat wel behoorlijk wat verraadt qua mogelijkheden van een hele serie daar opnemen. Ik denk dat als ze echt naar de DR zijn gegaan, dat er nog een tweede land zal zijn. Als ik op internet zoek naar georganiseerde rondreizen in de DR, zie ik dat ze hooguit iets meer dan een week duren en een draaiperiode van WIDM duurt wel 2½ week (16-18 dagen). Ik denk niet dat de DR genoeg afwisseling biedt voor een hele reeks. Peru lijkt me daarentegen wel goed voor een hele serie, rondreizen van ruim 3 weken geven me daar het volste vertrouwen in.
Zat ik ook al naar te kijken, toch raar. De eilanden zouden kunnen, maar verwacht dat ze eens het echte vasteland zoeken na een aantal jaar eilanden achter elkaar. Colombia lijkt me ook een echt widm-land.
Ook Colombia lijkt me al afwisselend genoeg van zichzelf voor een hele serie. Ook van dat land kom ik op internet al heel snel rondreizen tegen van wel 3 weken, dus dat geeft me wel vertrouwen.