Hm, ik had Victor Reinier en Toprak Yalciner wel op het lijstje van deelnemers aan WIDM16 verwacht.
áls er 2 kandidaten van die lijst mee zouden doen aan de Mol zijn hun het wel idd. Het interessant qua namen. Al moet ik zeggen, Toprak heeft meegedaan aan Fort Boyard, begin dit jaar de zeven zeeen en nu Zeesterren.
Ik denk dat de crew van WIDM juist opzoek is naar mensen die niet in de rij staan om na het ene reality programma mee te doen. Nu moet ik wel zeggen dat ik Toprak wel intelligent inschat en opzich best een WIDM type maar ik denk nogmaals dat de crew eerder mensen zoekt die je niet meteen verwacht. Dat hebben ze tenminste heel vaak gedaan. of mensen die ze over de streep kunnen trekken, a la Frank Lammers. Nu gaat die laatstgenoemde niet mee maar ik denk dat ze meer op zoek zijn naar dat soort Kandidaten.
Ik denk dat Marjolein Keuning steeds sterker wordt qua potientiele naam. Ze wordt echt vaak genoemd omdat ze in GTST een 3 weken durende pauze had ingelast eind Mei. In de serie vertrekt ze naar Italie en ze is ook niet te zien dan.
-Marjolein Keuning > actrice
-Annemieke Schollaerdt > radio vj
-Rosa da Silva > actrice
-Maike Meijer > comidienne/actrice
-Saar Koningsberger > presentatrice
en qua mannen durf ik buiten Thomas van Luyn nog even niemand te noemen. Kees Boot heeft niet getweet in die periode, maar is sowieso heel erg stil op twitter. Maar zou kunnen?