En de hele trein aan opmerkingen over me gaat weer los. Jezus ik moet er gewoon van lachen
Vind dit eerlijk gezegd niet zo'n leuke reactie. We geven gewoon onze mening over iets (waar jij weer je mening over gaf!). Beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Karen kan je geen leuke kandidaat lijken, dat is prima. Dat kan. Dat je denkt dat ze geen pit heeft, dat kan ook, dan verschillen we daarover in mening. Net zoals dat ik het er niet mee eens ben dat Karen geen hevige affiniteit heeft met Nederland. K3 is inderdaad een van oorsprong Belgische groep, maar brengt sinds ±2000 zowat de helft van haar tijd door in Nederland. Volgens mij is Karen net zo bekend in Nederland als, bijvoorbeeld, Art.
Twee van je 'situaties' die de 2 Belgische kandidaten hadden (hevige affiniteit en in Nederland spelen) gaan dus ook voor Karen op. Ik snap dus eerlijk gezegd niet waarom het uit zou maken dat ze in België woont.
Nogmaals, het kan prima dat Karen je geen leuke kandidaat lijkt, en blijkbaar hecht jij wel waarde aan de Belg-factor die om haar heen hangt, dat is prima. Ik ben alleen een beetje getriggerd door je opmerking dat je van de reacties moet lachen, er schemert wat oneerbiedigheid bij mij doorheen (die niet zo bedoeld hoeft te zijn hoor!).
Meningen verschillen en gelukkig is er een forum om ook op elkaar te reageren om die verschillende meningen te uiten.