Even wat Twitter research gedaan
Nog wat mensen waarvan ik denk dat ze wel/niet of mogelijk meedoen en die er toch wel s genoemd worden als potentiële kandidaat. Kan ook zijn dat ze vroeg zijn afgevallen. Ik ga er bij mijn analyse vanuit dat de opnames 1 juni zijn begonnen, omdat Art, in mei diverse verplichtingen had in Nederland.
Sowieso niet- Sierd de Vos (onlangs nog commentaar bij een wedstrijd)
- Ruud Feltkamp (was bij de première van nieuwe Jurasic film)
- Jelka van Houten (had opnames begin juni)
- Jochem van Gelder (was bij iets van een goed doel op 6 juni), groot fan van het programma, doet waarschijnlijk dit jaar niet mee…
- Pim Muda (op 1 juni nog bij Jinek), regelmatig voorbij zien komen als mogelijke kandidaat.
Kan een deelnemer zijn- Kysia Hekster (Nos koninklijk huis verslaggeefster), veelal retweets, en tweets met artikelen met wat pauzes. Geen eigen tweets o.i.d
- Joris Marseille (veel retweets, weet iemand of hij nog heeft gepresenteerd de laatste dagen?)
- Noortje Herlaar (zou het dan…? Zij heeft op 3 juni iets retweet, verder veel stiltes laatste tweet daarvoor 24 april. Misschien retweet om deelname te camoufleren?)
- Lennette van Dongen (enkele retweets, tussen 2 en 5 juni geen echte eigen tweets, bovendien een bekende van de AVROTROS door Meastro toch?)
- Kantinka Polderman, sinds 2 juni niet meer getweet. (Plaatst 2 hele vage tweets, een vliegtuig tweet fasten seatbelts en dag later een foto van een boek op het strand. Dit is misschien wel interessant..
)
- Nikki Plessen (stil sinds 30 mei)
- Dominique v.d Heyde (Twitterstilte tussen 28 mei en 8 juni, verder vooral tweets met berichten van de NOS. Heeft iemand haar nog op tv gezien?)
- Nienke de la Rive Box (presentatrice Klokhuis), stilte van 28 mei tot 4 juni, alle tweets daarna vooral retweets.
- Najib Amhali, twitterstilte vanaf 31 mei
- Peter Pannenkoek, opvolger van Pieter Derks bij DWDD heeft 1 retweet geplaatst op 10 juni na een stilte vanaf 30 mei.
- Ron Boszhard, bekende van AVROTROS, stilte vanaf 30 mei, wat retweets in juni. Wil graag meedoen. In de gaten houden?
- Lisa Loïs, heeft ook ooit aangegeven graag mee te willen doen. Heeft een stilte vanaf eind mei. Ook in de gaten houden..?
- Bracha van Doesburg heeft alleen op 3 juni twee retweets geplaatst.
Twijfelachtig- Froukje de Both, heeft waarschijnlijk gewoon opnames in Nederland deze maand, maar je weet nooit…
- Dione Stax (heeft iemand haar gezien bij het NOS journaal laatste dagen? )
Tot zo ver mijn input, kan zijn dat er ook gewoon mensen bijzitten die op tv/radio waren in deze periode. Puur naar Tweets gekeken. Misschien helpt dit anderen weer op een spoor