@pac Ik heb het nergens over mannelijke verliezers haha.
Robin was idd een mannelijke verliezer maar ik heb het over het aantal mannelijke kandidaten in de finale. In zijn jaar stond hij gewoon naast 2 vrouwen hoor. Net als in 2001 en 2004. Alleen in 2002, 2008 en 2011 stonden er 2 mannen in de finale. En in alle 3 die jaren was er een mannelijke mol dus stond er al vast dat er al minimaal 1 man in de finale stond.
En 8-7 met mannelijke winnaars klopt. Het was ook geen snitch naar de mannen toe, maar ik was toevallig op wiki en zag dat als je naaar de finale lijstjes kijkt het toch overspoelt wordt door vrouwelijke deelnemers.
Fockeline Ouwekerk volgt Wie is de mol en Wie is de mol tips vrij recent op Twitter. Ze tweet tussen 2 en 22 juni eigenlijk amper wat. 1 of 2 tweets die ook door iemand getweet kunnen zijn, geen live foto's of dingen. Nu weet ik dat ze meedoet aan Dance dance dance bij RTL4 en natuurlijk een druk jaar heeft gehad met Moordvrouw 2, gouden Bergen, Meiden van de Herengracht + Dance, dance, dance. Dus ik denk niet dat ze meedoet, want de opnameperiode viel ook midden in de trainingsweken. Maar toch leuk dat ze widm volgt op twitter, ze volgt niet veel mensen dus denk wel dat ze en fan is. Hoop haar misschien volgend jaar te zien, lijkt me een hele leuke kandidate. Een typische WIDM kandidate
Tina de Bruijn tweet ook amper in die periode, best veel retweets. Vind haar ook wel bij widm passen.
En Ilse Warringa heb ik vaker genoemd. Ze is echt heel grappig en ik vind haar echt bij de trend passen van kandidaten de laatste paar seizoenen.. Ilse tweet van 10 mei tot 22 juni niet.. Pas op 22 juni tweet ze iets met opnames.