Rämon heeft misschien een geheime kalender, waardoor hij 1 dag vóór loopt?
De manier waarop vorig jaar de namen werden bekend gemaakt, vond ik eigenlijk best grappig. Maar voor Rik zich bekend maakte, werden de speur-molloten onder de molloten al op scherp gezet met dat filmpje dat ergens op een plein in Utrecht werd opgenomen. Voor zover ik me dat kan herinneren, tenminste.
Sorry
Ik was de 30e vergeten inderdaad.
Wat Jos zegt klopt, vorig jaar werden we op scherp gezet door die boodschap van Art. volgens mij had het ook iets te maken met stemmen voor de zilveren ster. Maar ik weet het niet meer zeker. Naar mijn weten is daar dit jaar niks van bekend geworden nog, iig door een filmpje of oproep door Art. Misschien doen ze het wel een jaar helemaal anders en wachten ze tot de officiele pers presentatie met namen geven. Zodat het op die dag allemaal een grote onthulling is. Ik denk van niet, aangezien je ook weer de gebruikelijke media aandacht genereert door namen bekend te maken in programma's als Late Night, Boulevard, shownieuws, etc.
Art volgt Brigit Schuurman sinds kort, en ze heeft pas net twitter. Zou wel een kandidaat kunnen zijn misschien. geen idee of ze opnames had in de opname periode?
Oh, en volgens mij wil niemand op mijn nachtmerrie verhaal reageren omdat ze bang zijn dat het uitkomt
ik snap het jongens, ik snap het!